-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hidayah, Ratna (ORCID
0000-0001-9943-0390 ), Wangid, Muhammad Nur (ORCID0000-0003-0348-9238 ), Wuryandani, Wuri (ORCID0000-0003-2483-0394 ), Salimi, Moh (ORCID0000-0002-4901-7415 )المصدر: International Journal of Educational Methodology. 2023 9(2):435-450.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Hidayah, Ratna (ORCID
0000-0001-9943-0390 ), Wangid, Muhammad Nur, Wuryandani, Wuriالمصدر: Pegem Journal of Education and Instruction. 2022 12(2):77-88.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Suhartono, Suhartono, Susiani, Tri Saptuti, Ngatman, Ngatman, Wahyono, Wahyono, Salimi, Moh, Hidayah, Ratna, Wahyudi, Achmad Basari Eko
المصدر: Kalam Cendekia: Jurnal Ilmiah Kependidikan; Vol 12, No 1 (2024): Kalam Cendekia: Jurnal Ilmiah Kependidikan ; 2808-2621 ; 2338-9400 ; 10.20961/jkc.v12i1
مصطلحات موضوعية: Buku kerja siswa, tematik, sekolah dasar
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://jurnal.uns.ac.id/jkc/article/view/83119/43765Test; https://jurnal.uns.ac.id/jkc/article/view/83119Test
الإتاحة: https://doi.org/10.20961/jkc.v12i1.83119Test
https://doi.org/10.20961/jkc.v12i1Test
https://jurnal.uns.ac.id/jkc/article/view/83119Test -
4كتاب
المؤلفون: Salimi, Moh, Gunarhadi, Hidayah, Ratna, Nugraha, Dewanta Arya
المصدر: Advances in Social Science, Education and Humanities Research ; Proceedings of the 6th International Conference on Learning Innovation and Quality Education (ICLIQE 2022) ; page 1-3 ; ISSN 2731-8060 2352-5398 ; ISBN 9782384761135 9782384761142
-
5كتاب
المصدر: Advances in Social Science, Education and Humanities Research ; Proceedings of the 6th International Conference on Learning Innovation and Quality Education (ICLIQE 2022) ; page 547-555 ; ISSN 2731-8060 2352-5398 ; ISBN 9782384761135 9782384761142
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Alimah, Rifa, Ngatman, Ngatman, Hidayah, Ratna
المصدر: Kalam Cendekia: Jurnal Ilmiah Kependidikan; Vol 11, No 2 (2023): Kalam Cendekia: Jurnal Ilmiah Kependidikan ; 2808-2621 ; 2338-9400 ; 10.20961/jkc.v11i2
مصطلحات موضوعية: karakter peduli sosial
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://jurnal.uns.ac.id/jkc/article/view/67414/41172Test; https://jurnal.uns.ac.id/jkc/article/view/67414Test
الإتاحة: https://doi.org/10.20961/jkc.v11i2.67414Test
https://doi.org/10.20961/jkc.v11i2Test
https://jurnal.uns.ac.id/jkc/article/view/67414Test -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Salimi, Moh, Hidayah, Ratna, Susiani, Tri Saptuti, Karsono, Karsono
المصدر: Social, Humanities, and Educational Studies (SHES): Conference Series; Vol 6, No 1 (2023): Social, Humanities, and Educational Studies (SHEs): Conference Series; 680-688 ; 2620-9292 ; 2620-9284 ; 10.20961/shes.v6i1
مصطلحات موضوعية: Pendekatan saintifik, perencanaan dan pelaksanaan, pembelajaran
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://jurnal.uns.ac.id/SHES/article/view/71213/39548Test; https://jurnal.uns.ac.id/SHES/article/view/71213Test
الإتاحة: https://doi.org/10.20961/shes.v6i1.71213Test
https://doi.org/10.20961/shes.v6i1Test
https://jurnal.uns.ac.id/SHES/article/view/71213Test -
8دورية أكاديمية
المصدر: Jurnal Basicedu; Vol. 6 No. 2 (2022): April Pages 1500- 3199; 1637-1644 ; 2580-1147 ; 2580-3735 ; 10.31004/basicedu.v6i2
مصطلحات موضوعية: covid-19, daring, Bahasa Indonesia
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://jbasic.org/index.php/basicedu/article/view/2172/pdfTest; https://jbasic.org/index.php/basicedu/article/view/2172Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hasanah, Uswatun, Ngatman, Ngatman, Hidayah, Ratna
المصدر: Kalam Cendekia: Jurnal Ilmiah Kependidikan; Vol 10, No 3 (2022): Kalam Cendekia: Jurnal Ilmiah Kependidikan ; 2808-2621 ; 2338-9400 ; 10.20961/jkc.v10i3
مصطلحات موضوعية: parenting styles, students’ self-confidence, natural science learning outcomes
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://jurnal.uns.ac.id/jkc/article/view/60964/38645Test; https://jurnal.uns.ac.id/jkc/article/view/60964Test
الإتاحة: https://doi.org/10.20961/jkc.v10i3.60964Test
https://doi.org/10.20961/jkc.v10i3Test
https://jurnal.uns.ac.id/jkc/article/view/60964Test -
10دورية أكاديمية
المصدر: Kalam Cendekia: Jurnal Ilmiah Kependidikan; Vol 10, No 3 (2022): Kalam Cendekia: Jurnal Ilmiah Kependidikan ; 2808-2621 ; 2338-9400 ; 10.20961/jkc.v10i3
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://jurnal.uns.ac.id/jkc/article/view/62962/38797Test; https://jurnal.uns.ac.id/jkc/article/view/62962Test
الإتاحة: https://doi.org/10.20961/jkc.v10i3.62962Test
https://doi.org/10.20961/jkc.v10i3Test
https://jurnal.uns.ac.id/jkc/article/view/62962Test