يعرض 1 - 10 نتائج من 197 نتيجة بحث عن '"Hawelka, Stefan"', وقت الاستعلام: 1.26s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: application/pdf; fulltext

    العلاقة: Cognitive Development; 69; Hautala, J., Hawelka, S., & Ronimus, M. (2024). An eye movement study on the mechanisms of reading fluency development. Cognitive Development , 69 , Article 101395. https://doi.org/10.1016/j.cogdev.2023.101395Test; CONVID_194540371; URN:NBN:fi:jyu-202311228040; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202311228040Test

  2. 2
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Hautala, Jarkko (ORCID 0000-0002-7402-6364), Hawelka, Stefan (ORCID 0000-0002-5304-8521), Aro, Mikko (ORCID 0000-0002-0545-0591)

    المصدر: Reading and Writing: An Interdisciplinary Journal. Mar 2022 35(3):663-686.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 24

  3. 3
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: application/pdf; 435-453; fulltext

    العلاقة: Journal of Cognitive Psychology; 34; 274022; Research Council of Finland; Suomen Akatemia; Hautala, J., Hawelka, S., Loberg, O., & Leppänen, P. H. (2022). A dynamic adjustment model of saccade lengths in reading for word-spaced orthographies : evidence from simulations and invisible boundary experiments. Journal of Cognitive Psychology , 34 (4), 435-453. https://doi.org/10.1080/20445911.2021.2011895Test; CONVID_102424403; URN:NBN:fi:jyu-202112206057; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112206057Test

  4. 4
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: application/pdf; 663-686; fulltext

    العلاقة: Reading and writing; 35; Hautala, J., Hawelka, S., & Aro, M. (2022). Dual-stage and dual-deficit? Word recognition processes during text reading across the reading fluency continuum. Reading and writing , 35 (3), 663-686. https://doi.org/10.1007/s11145-021-10201-1Test; CONVID_100253772; URN:NBN:fi:jyu-202108244638; http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202108244638Test

  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
    دورية أكاديمية

    المساهمون: German Research Foundation, Psychology, University of Salzburg, University of East Anglia, University of Waterloo, orcid:0000-0002-9816-8607

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Rafetseder E, Schuster S, Hawelka S, Doherty M, Anderson B, Danckert J & Stöttinger E (2021) Children struggle beyond preschool-age in a continuous version of the ambiguous figures task. Psychological Research, 85 (2), pp. 828-841. https://doi.org/10.1007/s00426-019-01278-zTest; http://hdl.handle.net/1893/30628Test; WOS:000541797300001; 2-s2.0-85077071903; 1496635; http://dspace.stir.ac.uk/bitstream/1893/30628/1/Rafetseder2021_Article_ChildrenStruggleBeyondPreschoo.pdfTest

  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Kulttuurin ja Yhteiskunnan Tutkimuksen Toimikunta, University of Jyväskylä

    المصدر: Reading and Writing ; volume 35, issue 3, page 663-686 ; ISSN 0922-4777 1573-0905

  9. 9
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Austrian Science Fund

    المصدر: Royal Society Open Science ; volume 8, issue 4 ; ISSN 2054-5703

  10. 10
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Cikajlo, Imre, Austrian Science Fund

    المصدر: PLOS ONE ; volume 16, issue 9, page e0249762 ; ISSN 1932-6203