-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hamarta, Erdal (ORCID
0000-0003-0925-3824 ), Aka, Muhamm (ORCID0000-0002-8543-8022 ), Akbulut, Ömer Faruk (ORCID0000-0001-5152-8102 )المصدر: European Journal of Psychology and Educational Research. 2023 6(1):45-53.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
الواصفات: Personality Traits, Personality Problems, Internet, Computer Mediated Communication, Social Media, Social Networks, Antisocial Behavior, Empathy, Undergraduate Students, Behavior Problems, Predictor Variables, Foreign Countries, Relationship
مصطلحات جغرافية: Turkey
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ekinci, Nezir, Hamarta, Erdal, Kizilkaya, Hasan
المصدر: African Educational Research Journal. Jun 2021 9(2):606-612.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 7
الواصفات: Personality Traits, College Students, Persistence, Predictor Variables, Gender Differences, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Turkey
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Yedirir, Sabiha, Hamarta, Erdal
المصدر: Educational Sciences: Theory and Practice. Dec 2015 15(6):1549-1558.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 10
الواصفات: Foreign Countries, Emotional Response, Self Expression, Spouses, Marital Satisfaction, Predictor Variables, Likert Scales, Data Analysis, Correlation, Multiple Regression Analysis, Interpersonal Relationship, Social Support Groups
مصطلحات جغرافية: Turkey
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Akbulut, Ömer Faruk, Hamarta, Erdal
المساهمون: Akbulut, Ömer Faruk
مصطلحات موضوعية: Problemli İnternet Kullanımı, Duyarlılık, Müdahale Yaklaşımları
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi; Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı; Akbulut, Ö. F., & Hamarta, E. Psikolojik Danışman Adaylarının Problemli İnternet Kullanımına İlişkin Duyarlılıklarının ve Müdahale Yaklaşımlarının İncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23(3), 2869-2910.; https://dx.doi.org/10.29299/kefad.1133070Test; https://hdl.handle.net/20.500.12933/1544Test; 23; 2869; 2910
الإتاحة: https://doi.org/20.500.12933/1544Test
https://doi.org/10.29299/kefad.1133070Test
https://hdl.handle.net/20.500.12933/1544Test -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Hamarta, Erdal, Deniz, M. Engin, Saltali, Neslihan
المصدر: Educational Sciences: Theory and Practice. Win 2009 9(1):213-229.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Dilmac, Bulent, Hamarta, Erdal, Arslan, Coskun
المصدر: Educational Sciences: Theory and Practice. Win 2009 9(1):143-159.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
-
7دورية أكاديمية
العنوان البديل: Examining The Career Future Perceptions of First Year University Students. (English)
المصدر: Ereğli Faculty of Education Journal / Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi; ara2023, Vol. 5 Issue 2, p317-350, 34p
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Hamarta, Erdal, Akat, Muhammed
المساهمون: Akat, Muhammed
مصطلحات موضوعية: Trolling, Internet, Social Media, Online Scale, Development, Trollük, İnternet, Sosyal Medya, Çevrimiçi Ölçek, Geliştirme
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal; Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı; https://doi.org/10.17066/TPDRD.1050742Test; https://hdl.handle.net/11492/5967Test; 11; 63; 457; 470
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ekinci, Nezir, Hamarta, Erdal
المساهمون: Ekinci, Nezir
مصطلحات موضوعية: Azim, Motivasyonel Kararlılık, Psikoeğitim, Grit, Motivational Stability, Psychoeducation
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://doi.org/10.26466/opus.691887Test; OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi; Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı; Ekinci, N., Hamarta, E. (2020). Azim Eğitim Programının Azim ve Motivasyonel Kararlılık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi . OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , 16 (28) , 962-996 . DOI:10.26466/opus.691887; https://hdl.handle.net/11492/5335Test; 16; 28; 962; 996
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Ekinci, Nezir, Hamarta, Erdal
المساهمون: Ekinci, Nezir
مصطلحات موضوعية: Meslek Yüksekokulu Öğrencileri, Azim, Mutluluk, Vocational High School Students, Grit, Happiness
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://doi.org/10.26466/opus.569805Test; OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi; Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı; Ekinci, N., Hamarta, E. (2020). Meslek yüksekokulu öğrencilerinin azim ile mutluluk düzeylerinin incelenmesi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 15, 21, 125-144.; https://hdl.handle.net/11492/5319Test; 15; 21; 125; 144