دورية أكاديمية

Does statistical language constitute a 'significant' roadblock to readers' interpretations of research results?

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Does statistical language constitute a 'significant' roadblock to readers' interpretations of research results?
المؤلفون: Robinson, Daniel H., Levin, Joel R., O'Ryan, Leslie, Halbur-Ramseyer, Duane
المصدر: Journal of Educational Psychology ; volume 93, issue 3, page 646-654 ; ISSN 1939-2176 0022-0663
بيانات النشر: American Psychological Association (APA)
سنة النشر: 2001
نوع الوثيقة: article in journal/newspaper
اللغة: English
DOI: 10.1037/0022-0663.93.3.646
الإتاحة: https://doi.org/10.1037/0022-0663.93.3.646Test
http://psycnet.apa.org/journals/edu/93/3/646.pdfTest
رقم الانضمام: edsbas.ED0B5F53
قاعدة البيانات: BASE