-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Abimanyu, Anggito1 anggito@ugm.ac.id, Imansyah, Handry2 mhimansyah@ulm.ac.id, Al Tamimi, Raeef Abdullah3 raeefabdullah@ugm.ac.id
المصدر: Journal of Southeast Asian Economies. Apr2024, Vol. 41 Issue 1, p47-69. 23p.
مصطلحات موضوعية: *COMPETITIVE advantage in business, *ECONOMIC impact, *FOOD industry, HALAL food, PANEL analysis, REGIONAL cooperation
مصطلحات جغرافية: INDONESIA
الشركة/الكيان: ASEAN
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Adham, Khairul Akmaliah1 (AUTHOR), Muhamad, Nur Sa'adah2 (AUTHOR) nurs@ukm.edu.my, Masood, Adlin3 (AUTHOR), Rahim, Alina Abdul4 (AUTHOR)
المصدر: Systemic Practice & Action Research. Apr2024, Vol. 37 Issue 2, p139-159. 21p.
مصطلحات موضوعية: *COSMETICS industry, *CERTIFICATION, HALAL food, COSMETICS, MUSLIMS, EVERYDAY life
مصطلحات جغرافية: MALAYSIA
-
3مؤتمر
المؤلفون: Nazaria, Zamzuri Ahmad1 (AUTHOR) zamzuri@uitm.edu.my, Bahtar, Azlin Zanariah1 (AUTHOR), Karim, Rizuwan Abu1 (AUTHOR), Jamian, Nur Faithzah1 (AUTHOR), Mahmud, Nurazree1 (AUTHOR)
المصدر: AIP Conference Proceedings. 2024, Vol. 2799 Issue 1, p1-6. 6p.
مصطلحات موضوعية: *HALAL food, *FOOD industry, *COVID-19 pandemic, *FOOD poisoning, *CONSUMER complaints, *CORPORATE image
-
4مؤتمر
المؤلفون: Zainuri, Z.1,2 (AUTHOR) zainuri.ftp@unram.ac.id, Sulastri, Y.1,2 (AUTHOR), Widyasari, R.1,2 (AUTHOR), Sjah, T.3 (AUTHOR), Utama, Qabul Dinanta1,2 (AUTHOR)
المصدر: AIP Conference Proceedings. 2024, Vol. 3048 Issue 1, p1-4. 4p.
مصطلحات موضوعية: *FOOD tourism, *HALAL food, *INTERNATIONAL tourism, *ICE cream, ices, etc., *PROVINCES, *KONJAK
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Alfiani, Sulis1 sulisalfianie32@gmail.com, Priantina, Anita1
المصدر: Airlangga Journal of Innovation Management. 2024, Vol. 5 Issue 1, p154-169. 16p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER behavior, *BRAND image, *PRIVATE sector, HALAL food, PLANNED behavior theory
مصطلحات جغرافية: INDONESIA
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ramadhany, Suci Fauziah1 sucifauziah2501@gmail.com, Indra1
المصدر: Airlangga Journal of Innovation Management. 2024, Vol. 5 Issue 1, p126-140. 15p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER attitudes, *LABELS, *MARKETING strategy, *CONSUMER preferences, *CONSUMER expertise, HALAL food, RELIGIOUSNESS, COSMETICS
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Pattareya Sungnoi1, Vuttichat Soonthonsmai2 vuttichat.s@mail.rmutk.ac.th
المصدر: Cogent Business & Management. 2024, Vol. 11 Issue 1, p1-22. 22p.
مصطلحات موضوعية: *BRAND equity, *BRANDING (Marketing), *CONSUMER behavior, *MARKETING, HALAL food
مصطلحات جغرافية: THAILAND
-
8دورية أكاديمية
العنوان البديل: Tren Penelitian Industri Halal: Analisis Bibliometrik.
المؤلفون: Safitri, Ayu1 ayusafitrisafara@gmail.com, Afandi, Mukhamad Yazid2 yazidafandi99@gmail.com
المصدر: Jurnal Ekonomi Syariah Teori dan Terapan. Nov2023, Vol. 10 Issue 6, p605-619. 15p.
مصطلحات موضوعية: *HALAL food industry, *DATA analysis, BIBLIOMETRICS, ACQUISITION of data, DATA visualization
-
9دورية أكاديمية
العنوان البديل: Investigasi Sentimen Netizen Terhadap Sertifikasi Halal di Indonesia Dengan Machine Learning.
المؤلفون: Timur, Yan Putra1 yanputratimur@gmail.com, Ratnasari, Ririn Tri2 ririnsari@feb.unair.ac.id, Pitchay, Anwar Allah3 anwarap@usm.my, Jamilu, Anwar4 ujamilu8500@gmail.com
المصدر: Jurnal Ekonomi Syariah Teori dan Terapan. Nov2023, Vol. 10 Issue 6, p525-540. 16p.
مصطلحات موضوعية: *CERTIFICATION, *DATA mining, INTERNET users, HALAL food, MACHINE learning
-
10دورية أكاديمية
العنوان البديل: Mengungkap Perilaku Niat Pembelian Makanan Label Halal di Indonesia: Investigasi Berbasis Analisis Twitter dan SEM.
المؤلفون: Izza, Nadia Nurul1 nadian.izza31@gmail.com, Akbar, Nashr1 n.akbar@tazkia.ac.id
المصدر: Jurnal Ekonomi Syariah Teori dan Terapan. Nov2023, Vol. 10 Issue 6, p551-570. 20p.
مصطلحات موضوعية: *FOOD labeling, *CONSUMER behavior, HALAL food, MUSLIMS, HYPOTHESIS
مصطلحات جغرافية: INDONESIA