يعرض 1 - 10 نتائج من 121 نتيجة بحث عن '"Groß Ophoff, Jana"', وقت الاستعلام: 1.06s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Schreck, Anna, Groß Ophoff, Jana (ORCID 0000-0003-0327-8107), Rott, Benjamin (ORCID 0000-0002-8113-1584)

    المصدر: International Journal of Mathematical Education in Science and Technology. 2023 54(8):1634-1648.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 15

    مصطلحات جغرافية: Germany

  2. 2
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: text

    العلاقة: https://eprints.soton.ac.uk/489156/1/Friendship_networks_and_ideas_discussion_NOT_FOR_REVIEW.docxTest; Brown, Chris, Gross Ophoff, Jana and Handscomb, Graham (2024) Quality education for all in an ideas-informed society: exploring idea-engagement amongst friendship networks and how education can prevent idea ‘echo-chambers’. Quality Education for All. (In Press)

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المصدر: LUMAT: International Journal on Math, Science and Technology Education; Vol. 12 No. 1 (2024): Special Issue: The International Conference of Mathematical Views 2021 – Selected Papers; 15–32 ; LUMAT: International Journal of Math, Science and Technology Education; Vol 12 Nro 1 (2024): Special Issue: The International Conference of Mathematical Views 2021 – Selected Papers; 15–32 ; 2323-7112 ; 10.31129/LUMAT.12.1

    وصف الملف: application/pdf

  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
    كتاب
  6. 6
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: text

    العلاقة: https://eprints.soton.ac.uk/483866/1/feduc_07_1011241.pdfTest; Groß Ophoff, Jana, Brown, Chris and Helm, Christoph (2023) Do pupils at research-informed schools actually perform better? Findings from a study at English schools. Frontiers in Education, 7, [1011241]. (doi:10.3389/feduc.2022.1011241 ).

  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Eberhard Karls Universität Tübingen

    المصدر: Unterrichtswissenschaft ; volume 51, issue 3, page 395-421 ; ISSN 0340-4099 2520-873X

    مصطلحات موضوعية: Education

  9. 9
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: text

    العلاقة: https://eprints.soton.ac.uk/484540/1/a2fa5376_d368_4372_b3d8_75a58640c3d7_14487_chris_brown.pdfTest; Brown, Chris, Groß Ophoff, Jana, Chadwick, Kim and Parkinson, Sharon (2022) Achieving the ‘ideas-informed’ society: results from a Structural Equation Model using survey data from England [version 1; peer review: awaiting peer review]. Emerald Open Research, 4 (4). (doi:10.35241/emeraldopenres.14487.1 ).

  10. 10
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: text

    العلاقة: https://eprints.soton.ac.uk/483973/1/d461cc81_4b32_469c_8de9_19b47fa4e69d_14786_chris_brown_v2.pdfTest; Brown, Chris, Luzmore, Ruth and Groß Ophoff, Jana (2022) Anomie in the UK? Can cultural malaise threaten the fruition of the ideas-informed society? [version 2; peer review: 2 approved]. Emerald Open Research, 4 (28). (doi:10.35241/emeraldopenres.14786.2 ).