-
1
المؤلفون: #agentOf:nht9g00_1, Flaszewska, Sylwia. Red. nauk., Adamik, Anna, Baruk, Agnieszka, Chybalski, Filip, Glińska-Neweś, Aldona, Grębosz-Krawczyk, Magdalena, Lewicka, Dagmara, Marcinkiewicz, Edyta, Walecka, Anna, Zakrzewska-Bielawska, Agnieszka, Ziębicki, Bernard
-
2
المؤلفون: Plinta, Dariusz., Branowski, Bogdan., Lewandowski, Jerzy., Grądzki, Ryszard., Strumiłło, Paweł., Górska, Ewa., Grabarek, Iwona., Grębosz-Krawczyk, Magdalena., Jaglarz, Anna, Lecewicz-Bartoszewska, Joanna, Makowiec-Dąbrowska, Teresa., Miarka, Anna, Podgórska Jachnik, Dorota, Polak-Sopińska, Aleksandra, Romanowski, Andrzej., Sydor, Maciej., Szymański, Grzegorz, Truszkowska, Joanna, Urbaniak, Bogusława, Złowodzki, Maciej, Żuraw, Hanna, Polak-Sopińska, Aleksandra (red.nauk.), Lewandowski, Jerzy (red. nauk.), Wróbel-Lachowska, Magdalena (red.nauk.)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Milczarek Sławomir, Grębosz-Krawczyk Magdalena
المصدر: Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 35, Iss 1, Pp 73-92 (2020)
مصطلحات موضوعية: online marketing communication, cooperation, scientific unit, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2353-8414Test
-
4كتاب
المؤلفون: Grębosz-Krawczyk, Magdalena. Autor
المساهمون: Siuda, Dagna., Politechnika Łódzka. Wydawnictwo. Wydawca pbl
المصدر: Bibliografia na stronach 164-189.
-
5كتاب
المؤلفون: Grębosz-Krawczyk, Magdalena. Autor
المساهمون: Wydawnictwo C.H. Beck. Wydawca pbl
المصدر: Bibliografia na stronach 211-225. Indeks.
مصطلحات موضوعية: Branding (marketing) -- aspekt psychologiczny, Nostalgia -- aspekt społeczny, Marka (ekonomia), Tęsknota, Konsumenci, Zarządzanie
جغرافية الموضوع: Polska
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Milczarek Sławomir, Grębosz-Krawczyk Magdalena
المصدر: Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 32, Iss 2, Pp 153-173 (2019)
مصطلحات موضوعية: marketing communication, cooperation, scientific unit, on-line communication, marketing message, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2353-8414Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Bielawska, Karolina, Grebosz-Krawczyk, Magdalena
مصطلحات موضوعية: Green products -- Poland, Sustainability -- Poland, Consumers -- Poland, Clothing and dress -- Environmental aspects, Consumption (Economics) -- Environmental aspects
العلاقة: Bielawska, K., & Grebosz-Krawczyk, M. (2021). Consumers’ choice behaviour toward green clothing. European Research Studies Journal, 24(2), 238-256.; https://www.um.edu.mt/library/oar/handle/123456789/82079Test
الإتاحة: https://doi.org/10.35808/ersj/2124Test
https://www.um.edu.mt/library/oar/handle/123456789/82079Test -
8دورية أكاديمية
المصدر: Procedia Computer Science ; volume 192, page 2413-2421 ; ISSN 1877-0509
مصطلحات موضوعية: General Earth and Planetary Sciences, General Environmental Science
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.procs.2021.09.010Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S1877050921017476?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S1877050921017476?httpAccept=text/plainTest -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Grebosz-Krawczyk, Magdalena
مصطلحات موضوعية: Nostalgia, Brand choice -- Econometric models, Equity, Consumers -- Attitude
العلاقة: Grebosz-Krawczyk, M. (2020). How nostalgia affects brand equity? Consumers’ attitudes towards nostalgic generational and transgenerational brands. European Research Studies Journal, 23(4), 1019-1034.; https://www.um.edu.mt/library/oar/handle/123456789/75970Test
الإتاحة: https://doi.org/10.35808/ersj/1729Test
https://www.um.edu.mt/library/oar/handle/123456789/75970Test -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Kazimierska Marianna, Grębosz-Krawczyk Magdalena
المصدر: Management Systems in Production Engineering, Vol 25, Iss 4, Pp 246-250 (2017)
مصطلحات موضوعية: new product development, project management, production management, Production management. Operations management, TS155-194
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2450-5781Test