-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Guang Li, Mohammad Amin Zarei, Goudarz Alibakhshi, Akram Labbafi
المصدر: BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
مصطلحات موضوعية: Artificial intelligence, AI-empowered interventions, Children with autism, Educators, Parents, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2050-7283Test
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
مصطلحات موضوعية: Consequences of self-efficacy, EFL teachers, Meta-analysis, Systematic review, Structural equation modeling, Special aspects of education, LC8-6691, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2363-5169Test
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Language Testing in Asia, Vol 13, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
مصطلحات موضوعية: Assessment literacy, Teachers’ cognitions, Test consequences, Consequential validity, High-stake tests, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2229-0443Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ruyu Han, Goudarz Alibakhshi, Lu Lu, Akram Labbafi
المصدر: Heliyon, Vol 10, Iss 3, Pp e25213- (2024)
مصطلحات موضوعية: Digital communication activities, Chinese EFL learners, WTC in the classroom, Learner engagement, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2405844024012441Test; https://doaj.org/toc/2405-8440Test
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Iranian Journal of Applied Language Studies, Vol 15, Iss 1, Pp 17-36 (2023)
مصطلحات موضوعية: sources of self-efficacy, efl teachers, meta-analysis, systematic review, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ijals.usb.ac.ir/article_7569_38e42360db869089543b28df9e54738b.pdfTest; https://doaj.org/toc/2008-5494Test; https://doaj.org/toc/2322-3650Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ali Pakdaman, Goudarz Alibakhshi, Abdollah Baradaran
المصدر: Teaching English Language, Vol 16, Iss 1, Pp 35-63 (2022)
مصطلحات موضوعية: language anxiety, motivation for learning, negotiated syllabus, efl learners, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.teljournal.org/article_145402_c1d6f8f2a8d20f4d8a9aa253f45417dc.pdfTest; https://doaj.org/toc/2538-5488Test; https://doaj.org/toc/2538-547XTest
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ali Pakdaman, Goudarz Alibakhshi, Abdollah Baradaran
المصدر: Iranian Journal of Applied Language Studies, Vol 13, Iss 2, Pp 1-18 (2021)
مصطلحات موضوعية: negotiated syllabus, reading comprehension, oral production, learners’ perspectives, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ijals.usb.ac.ir/article_6472_934590735ea9a9d477362e9659b2baaa.pdfTest; https://doaj.org/toc/2008-5494Test; https://doaj.org/toc/2322-3650Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Goudarz Alibakhshi, Fariborz Nikdel, Akram Labbafi
المصدر: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 5, Iss 1, Pp 1-19 (2020)
مصطلحات موضوعية: Self-efficacy, EFL teachers, Consequences, Efficacious teacher, Special aspects of education, LC8-6691, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2363-5169Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Morteza Dousti, Goudarz Alibakhshi
المصدر: New Approaches in Sport Sciences, Vol 1, Iss 2, Pp 45-62 (2019)
مصطلحات موضوعية: esp need analysis task-based language needs learning teaching, Sports, GV557-1198.995
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://nass.atu.ac.ir/article_10595_a474121d0318fcf5d94327de08100e1c.pdfTest; https://doaj.org/toc/2588-6614Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Goudarz Alibakhshi
المصدر: Teaching English Language, Vol 13, Iss 2, Pp 95-115 (2019)
مصطلحات موضوعية: in-service training, professional development, efl teachers, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.teljournal.org/article_93339_2110ade3fe9bccf8f17a89248135c327.pdfTest; https://doaj.org/toc/2538-5488Test; https://doaj.org/toc/2538-547XTest