-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Consumer Marketing, 2021, Vol. 38, Issue 6, pp. 614-625.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ghosh Chowdhury, Tilottama, Murshed, Feisal, Khare, Adwait
المصدر: Journal of Consumer Marketing, 2018, Vol. 35, Issue 1, pp. 1-10.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Asare, Anthony K, Ghosh Chowdhury, Tilottama, Norberg, Patricia, Kang, Jun, Bannor, Richard
المصدر: Global Advances in Business Communication
مصطلحات موضوعية: health communications, pandemics, message framing, call-to-action, digital advertising, International and cross-cultural business communication and negotiations, Global aspects of integrated marketing communications (IMC)
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://commons.emich.edu/gabc/vol8/iss1/2Test; https://commons.emich.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1082&context=gabcTest
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Psychology & Marketing ; volume 32, issue 9, page 920-933 ; ISSN 0742-6046 1520-6793
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Consumer Marketing ; volume 31, issue 5, page 371-379 ; ISSN 0736-3761
مصطلحات موضوعية: Marketing, Business and International Management
-
6مؤتمر
المؤلفون: Ghosh Chowdhury, Tilottama1, Micu, Camelia2, Ratneshwar, Srinivasan3, Kim, Eunjin3
المصدر: American Academy of Advertising Conference Proceedings. 2014, p166-166. 1p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMER preferences, *DECISION making, *ADVERTISING & psychology
-
7مؤتمر
المصدر: AMA Winter Academic Conference Proceedings; 2014, Vol. 25, pC-33-C-33, 1p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL comparison, CONSUMER preferences