-
1
المصدر: Journal of Adolescent Research, v32 n3 p291-322 May 2017. 32 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
Sponsoring Agency: Department of Education (ED)
Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
IES Funded: Yes
-
2
المصدر: Journal of Early Adolescence, v40 n8 p1087-1120 Oct 2020. 34 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
معرفات التقييم و الدراسة: Classroom Assessment Scoring System
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
3
المصدر: Society for Research on Educational Effectiveness. 11 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
نوع المنشور: Reports - Research
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Varga, Shannon M., Yu, Mark Vincent B., Johnson, Haley E., Futch Ehrlich, Valerie, Deutsch, Nancy L.
المصدر: Journal of Community Psychology; Nov2023, Vol. 51 Issue 8, p3289-3308, 20p
مصطلحات موضوعية: MENTORING, SOCIAL support, SOCIAL skills, YOUTH development, TEACHER role
-
5دورية أكاديمية
المساهمون: William T. Grant Foundation
المصدر: The Journal of Early Adolescence ; volume 40, issue 8, page 1087-1120 ; ISSN 0272-4316 1552-5449
مصطلحات موضوعية: Life-span and Life-course Studies, Sociology and Political Science, Social Sciences (miscellaneous), Developmental and Educational Psychology
-
6كتاب
المؤلفون: Futch Ehrlich, Valerie A., Bright, Jackie, DeBate, Rita, Freeman, Carol, Harris, Paul C., Hirsch, Barton J., Johns, Sibley, Markowitz, Ellen, Noam, Gil G., Pierce, James, Rhodes, Jean E., Somerville, Kala
المصدر: SpringerBriefs in Psychology ; After-School Programs to Promote Positive Youth Development ; page 21-36 ; ISSN 2192-8363 2192-8371 ; ISBN 9783319591407 9783319591414
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Yu, Mark Vincent B., Deutsch, Nancy L., Futch Ehrlich, Valerie A., Arbeit, Miriam R., Johnson, Haley E., Melton, Theresa N.
المساهمون: William T. Grant Foundation
المصدر: Journal of Community Psychology ; volume 47, issue 2, page 414-434 ; ISSN 0090-4392 1520-6629
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Kibler, Amanda K., Karam, Fares J., Futch Ehrlich, Valerie A., Bergey, Rebecca, Wang, Chenyu, Molloy Elreda, Lauren
المصدر: Applied Linguistics ; page amw039 ; ISSN 0142-6001 1477-450X
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Early Adolescence; Oct2020, Vol. 40 Issue 8, p1087-1120, 34p
مصطلحات موضوعية: EDUCATORS, ELEMENTARY schools, ENGLISH as a foreign language, FRIENDSHIP, INTERPERSONAL relations, MULTILINGUALISM, CULTURAL pluralism, SCHOOL children, SCHOOL environment, SELF-evaluation, SOCIAL networks, TEACHER-student relationships, TEACHERS, SOCIAL capital, AFFINITY groups, OCCUPATIONAL roles
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Deutsch, Nancy L., Reitz-Krueger, Cristina L., Henneberger, Angela K., Futch Ehrlich, Valerie A., Lawrence, Edith C.
المساهمون: William T. Grant Foundation, Altria Group, Office of Safe and Drug-Free Schools
المصدر: Journal of Adolescent Research ; volume 32, issue 3, page 291-322 ; ISSN 0743-5584 1552-6895
مصطلحات موضوعية: Sociology and Political Science, Developmental and Educational Psychology