-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Sousa, Rui, Pizarro, Jerónimo, Fernandes, Manuel P.
المصدر: Pessoa Plural, Iss 21, Pp 239-471 (2022)
مصطلحات موضوعية: pessoa, fernando, national libraries, acquisition of nonbook materials, book auctions, portugal, estate, libraries, special collections, rare books, private libraries, catalogs, portuguese periodicals, French literature - Italian literature - Spanish literature - Portuguese literature, PQ1-3999
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://repository.library.brown.edu/studio/item/bdr:s2ytnrwy/PDFTest/; https://doaj.org/toc/2212-4179Test
-
2تقرير
المؤلفون: Vinha, Sérgio, Fernandes, Gabriel M., Nguyen, Huu Thien, Fernandes, Manuel C. R. M., Fontes, Fernando A. C. C.
مصطلحات موضوعية: Mathematics - Optimization and Control
الوصول الحر: http://arxiv.org/abs/2402.10603Test
-
3رسالة جامعية
المؤلفون: Taher, Abu, Aderibigbe, Blessing A, Morgans, Garreth L, Madeley, Lee G, Khanye, Setshaba D, Van der Westhuizen, Leandi, Fernandes, Manuel A, Smith, Vincent J, Michael, Joseph P, Green, Ivan R, Van Otterlo, Willem A L
وصف الملف: 10 pages; pdf
العلاقة: Tetrahedron
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Lopes Laranjo, Mafalda, Matos Fernandes, Manuel
المصدر: Geotecnia; No. 160 (2024); 3-23 ; Geotecnia; Núm. 160 (2024); 3-23 ; Geotecnia; N.º 160 (2024); 3-23 ; 2184-8394 ; 0379-9522 ; 10.14195/2184-8394_160
مصطلحات موضوعية: Miocene clays, physical properties, compressibility, Arcillas del Mioceno, Propiedades fisicas, compressibilidad, Argilas Miocénicas, Índices físicos, Compressibilidade
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://impactum-journals.uc.pt/geotecnia/article/view/14101/9774Test; https://impactum-journals.uc.pt/geotecnia/article/view/14101Test
الإتاحة: https://doi.org/10.14195/2184-8394_160_1Test
https://doi.org/10.14195/2184-8394_160Test
https://impactum-journals.uc.pt/geotecnia/article/view/14101Test -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Matos Fernandes, Manuel
المصدر: Geotecnia; No. Extra (2024); 103-123 ; Geotecnia; Núm. Extra (2024); 103-123 ; Geotecnia; N.º Extra (2024); 103-123 ; 2184-8394 ; 0379-9522 ; 10.14195/2184-8394_extra2024_1
مصطلحات موضوعية: Educations, Research, University, History, Portuguese Society for Geotechnics, Ensino, Investigação, Universidade, História, Sociedade Portuguesa de Geotecnia
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://impactum-journals.uc.pt/geotecnia/article/view/12953/9750Test; https://impactum-journals.uc.pt/geotecnia/article/view/12953Test
الإتاحة: https://doi.org/10.14195/2184-8394_extra2024_1_5Test
https://doi.org/10.14195/2184-8394_extra2024_1Test
https://impactum-journals.uc.pt/geotecnia/article/view/12953Test -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Scalzullo, Stefania M., Morgans, Garreth L., Klintworth, Robin, de Koning, Charles B., Fernandes, Manuel A., van Otterlo, Willem A. L., Michael, Joseph P.
المساهمون: University of the Witwatersrand, Johannesburg
المصدر: European Journal of Organic Chemistry ; volume 27, issue 6 ; ISSN 1434-193X 1099-0690
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Bracken, Matthew L., Fernandes, Manuel A., Mathura, Sadhna
المساهمون: National Research Foundation
المصدر: CrystEngComm ; volume 26, issue 16, page 2136-2142 ; ISSN 1466-8033
الإتاحة: https://doi.org/10.1039/d4ce00123kTest
http://pubs.rsc.org/en/content/articlepdf/2024/CE/D4CE00123KTest -
8رسالة جامعية
المؤلفون: Fernandes, Manuel Silvério Lourenço
جغرافية الموضوع: Porto
وصف الملف: application/pdf
الإتاحة: http://hdl.handle.net/10216/9947Test
-
9
المؤلفون: Silveira, Paulo M., Fernandes, Manuel José M.
-
10
المؤلفون: Fernandes, Manuel Joaquim Flores
المساهمون: Araújo, António, Mauro, Figueiredo, Repositório Aberto
مصطلحات موضوعية: Realidade aumentada, Realidade virtual, Anamorfose, Tecnologias imersivas, Perspetiva curvilínea, Educação visual, Augmented reality, Virtual reality, Anamorphosis, Immersive technologies, Curvilinear perspective, Visual education, ODS::04:Educação de Qualidade, ODS::09:Indústria, Inovação e Infraestruturas
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Fernandes, Manuel Joaquim Flores - Anamorfose e realidade aumentada Em linha]: uma proposta de itinerário para o estudo da geometria na disciplina de educação visual. [S.l.]: [s.n.], 2023. 294 p.