-
1تقرير
المؤلفون: Texas Education Agency, Austin.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 359
الواصفات: Competency Based Teacher Education, Elementary School Students, Exceptional Child Education, Exceptional Child Research, Identification, Inservice Teacher Education, Intervention, Language Handicaps, Learning Disabilities, Program Development, Program Effectiveness, Remedial Instruction, Screening Tests
-
2تقرير
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 10
-
3مورد إلكتروني
المؤلفون: Texas Education Agency, Austin.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 104
-
4مورد إلكتروني
المؤلفون: Texas Education Agency, Austin.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 45
-
5مورد إلكتروني
المؤلفون: Texas Education Agency, Austin.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 29
الواصفات: Auditory Perception, Evaluation, Exceptional Child Education, Institutes (Training Programs), Instructional Materials, Language Handicaps, Learning Disabilities, Perceptual Handicaps, Special Education Teachers, Visual Perception
معرفات التقييم و الدراسة: Illinois Test of Psycholinguistic Abilities
-
6مورد إلكتروني
المؤلفون: Texas Education Agency, Austin.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 21
-
7تقرير
المؤلفون: Pizzo, Jeanne R.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 16
-
8مورد إلكتروني
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 57
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Thorius, Kathleen King1 (AUTHOR), Lindo, Endia J.2 (AUTHOR), Martínez-Álvarez, Patricia3 (AUTHOR), Sullivan, Amanda L.4 (AUTHOR)
المصدر: Exceptional Children. Apr2024, Vol. 90 Issue 3, p209-216. 8p.
مصطلحات موضوعية: *SCHOLARLY method, *EXCEPTIONAL children, *SPECIAL education teachers, *PRAXIS (Process), *EARLY childhood education, *COOPERATIVE education, *SELF-monitoring (Psychology)
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Silverman, Linda K. (AUTHOR) gifted@gifteddevelopment.com
المصدر: Roeper Review. Apr-Jun2024, Vol. 46 Issue 2, p90-102. 13p.
مصطلحات موضوعية: *LEARNING disabilities, *EXCEPTIONAL children, *PERSONALITY disorders, *AUDITORY processing disorder, *SENSORIMOTOR integration, *GRADUATE students, *CHILDREN with dyslexia