-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Salifu, Iddrisu, Arthur, Francis, Nortey, Sharon Abam
المصدر: Young Consumers, 2024, Vol. 25, Issue 4, pp. 528-553.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Yi, Lingxue, Jiang, Yichi, Liu, Heng
المصدر: Chinese Management Studies, 2023, Vol. 18, Issue 4, pp. 1107-1129.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Lourenco, Carlos Eduardo, Piotto, Vinícius
المصدر: International Journal of Wine Business Research, 2024, Vol. 36, Issue 2, pp. 270-285.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Nguyen, Thuy Thi Thu, Limbu, Yam B., Pham, Long, Zúñiga, Miguel Ángel
المصدر: Journal of Consumer Marketing, 2024, Vol. 41, Issue 4, pp. 406-423.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Lavuri, Rambabu, Parida, Ratri, Singh, Sonia
المصدر: Benchmarking: An International Journal, 2023, Vol. 31, Issue 5, pp. 1385-1401.
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Consumer Marketing, 2024, Vol. 41, Issue 3, pp. 281-297.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ashraf, Mohammad Ali
المصدر: Journal of Financial Reporting and Accounting, 2023, Vol. 22, Issue 1, pp. 181-203.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ling Cheng, Haiyang Cui, Zhiyong Zhang, Mingwei Yang, Yingling Zhou
المصدر: Frontiers in Sustainable Food Systems, Vol 8 (2024)
مصطلحات موضوعية: health concern, environmental concern, green food, purchase intention, meta-analysis, Nutrition. Foods and food supply, TX341-641, Food processing and manufacture, TP368-456
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fsufs.2024.1405787/fullTest; https://doaj.org/toc/2571-581XTest
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Jingbo Fan, Deheng Xiao, Meng Xun, Can Wang
المصدر: Ecological Indicators, Vol 163, Iss , Pp 112142- (2024)
مصطلحات موضوعية: Public environmental concern, Enterprise digital transformation, Mechanism analysis, Heterogeneity analysis, Policy implications, Ecology, QH540-549.5
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1470160X24005995Test; https://doaj.org/toc/1470-160XTest
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Siphiwe Dlamini, Vimbai Mahowa
المصدر: Cleaner and Responsible Consumption, Vol 13, Iss , Pp 100190- (2024)
مصطلحات موضوعية: Green marketing, Green cosmetic products, Product information, Product availability, Environmental concern, Perceived barriers, Environmental effects of industries and plants, TD194-195, Economic growth, development, planning, HD72-88
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666784324000238Test; https://doaj.org/toc/2666-7843Test