-
1دورية أكاديمية
المصدر: International Marketing Review, 2023, Vol. 40, Issue 7, pp. 45-78.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Matarazzo, Michela, Diamantopoulos, Adamantios
المصدر: International Marketing Review, 2022, Vol. 40, Issue 5, pp. 894-905.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Löhndorf, Birgit, Diamantopoulos, Adamantios
مصطلحات موضوعية: service brands / internal branding / organizational identification perceived organizational support / employee brand-building behaviors
وصف الملف: application/pdf
الإتاحة: http://epub.wu.ac.at/4399/1/Journal_of_Service_Research%2D2014%2DL%C3%B6hndorf%2D310%2D25.pdfTest
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Sarstedt, Marko, Adler, Susanne J., Ringle, Christian M., Cho, Gyeongcheol, Diamantopoulos, Adamantios, Hwang, Heungsun, Liengaard, Benjamin Dybro
المصدر: Sarstedt , M , Adler , S J , Ringle , C M , Cho , G , Diamantopoulos , A , Hwang , H & Liengaard , B D 2024 , ' Same model, same data, but different outcomes: Evaluating the impact of method choices in structural equation modeling ' , Journal of Product Innovation Management . https://doi.org/10.1111/jpim.12738Test
مصطلحات موضوعية: metascience, scientific transparency, structural equation modeling, uncertainty
وصف الملف: application/pdf
الإتاحة: https://doi.org/10.1111/jpim.12738Test
https://pure.au.dk/portal/en/publications/63832a60-0204-49e2-bb6b-97f63acf9c81Test
https://pure.au.dk/ws/files/373275238/J_of_Product_Innov_Manag_-_2024_-_Sarstedt_-_Same_model_same_data_but_different_outcomes_Evaluating_the_impact_of_method.pdfTest -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Davvetas, Vasileios, Sichtmann, Christina, Saridakis, Charalampos, Diamantopoulos, Adamantios
المصدر: Journal of International Marketing; Sep2023, Vol. 31 Issue 3, p19-40, 22p, 4 Charts, 5 Graphs
مصطلحات موضوعية: PRICES, EMERGING markets, PRODUCT attributes, WILLINGNESS to pay, CONSUMER preferences, CONSUMERS
-
6دورية أكاديمية
المصدر: International Marketing Review, 2021, Vol. 38, Issue 6, pp. 1143-1165.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Davvetas, Vasileios, Diamantopoulos, Adamantios, Liu, Lucy
المصدر: Journal of International Marketing, 2020 Sep 01. 28(3), 40-63.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26979571Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Thoumrungroje, Amonrat1 (AUTHOR) amonrat.tho@mahidol.ac.th, Diamantopoulos, Adamantios2 (AUTHOR) adamantios.diamantopoulos@univie.ac.at, Scherer, Nathalie Caroline3 (AUTHOR) nathalie-scherer@web.de
المصدر: International Marketing Review. 2024, Vol. 41 Issue 2, p490-513. 24p.
مصطلحات موضوعية: *CONSUMERS, *CONSUMER preferences, *COUNTRY of origin (Commerce), *PRODUCT attributes, EXPERIMENTAL design
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Diamantopoulos, Adamantios, Davvetas, Vasileios, Bartsch, Fabian, Mandler, Timo, Arslanagic-Kalajdzic, Maja, Eisend, Martin
المصدر: Journal of International Marketing, 2019 Dec 01. 27(4), 39-57.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26979522Test
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Product & Brand Management, 2020, Vol. 30, Issue 1, pp. 118-131.