-
1
المصدر: HAPS Educator, v25 n3 p7-23 Win 2021. 17 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research; Tests/Questionnaires
-
2
المصدر: CBE - Life Sciences Education, v21 n3 Essay 4 Sep 2022. 8 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
Sponsoring Agency: National Institute of Food and Agriculture (NIFA) (USDA)
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Descriptive
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Swanson, Holly J., Ojutiku, Adelola, Dewsbury, Bryan
المصدر: Teaching and Learning Inquiry; Vol. 12 (2024): Teaching & Learning Inquiry; 1–19 ; 2167-4787 ; 2167-4779
مصطلحات موضوعية: metacognition, reflective writing, intervention, self-regulated learning
وصف الملف: application/pdf
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Segura-Totten, Miriam, Dewsbury, Bryan, Lo, Stanley M, Bailey, Elizabeth Gibbons, Beaster-Jones, Laura, Bills, Robert J, Brownell, Sara E, Caporale, Natalia, Dunk, Ryan, Eddy, Sarah L, García-Ojeda, Marcos E, Gardner, Stephanie M, Green, Linda E, Hartley, Laurel, Harrison, Colin, Imad, Mays, Janosik, Alexis M, Jeong, Sophia, Josek, Tanya, Kadandale, Pavan, Knight, Jenny, Ko, Melissa E, Kukday, Sayali, Lemons, Paula, Litster, Megan, Lom, Barbara, Ludwig, Patrice, McDonald, Kelly K, McIntosh, Anne CS, Menezes, Sunshine, Nadile, Erika M, Newman, Shannon L, Ochoa, Stacy D, Olabisi, Oyenike, Owens, Melinda T, Price, Rebecca M, Reid, Joshua W, Ruggeri, Nancy, Sabatier, Christelle, Sabel, Jaime L, Sato, Brian K, Smith-Keiling, Beverly L, Tatapudy, Sumitra D, Theobald, Elli J, Tripp, Brie, Pradhan, Madhura, Venkatesh, Madhvi J, Wilton, Mike, Warfa, Abdi M, Wyatt, Brittney N, Raut, Samiksha A
مصطلحات موضوعية: Quality Education, Peace, Justice and Strong Institutions, inclusion, diversity, antiracism, biology professional societies, professional development
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/8kz50763Test
-
5
المصدر: Advances in Physiology Education, v46 n1 p45-55 Mar 2022. 11 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Xiao, Jing Jian1 (AUTHOR) xiao@uri.edu, Dewsbury, Bryan2 (AUTHOR), Azizi, Mehri2 (AUTHOR)
المصدر: Family & Consumer Sciences Research Journal. Jun2024, Vol. 52 Issue 4, p298-313. 16p.
مصطلحات موضوعية: *PERSONAL finance, POOR families, CASE method (Teaching), COLLEGE curriculum, COLLEGE students, INCLUSIVE education
-
7
المصدر: Cultural Studies of Science Education, v15 n1 p169-191 Mar 2020. 23 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Descriptive
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Murray‐Johnson, Kayon, Dewsbury, Bryan
المصدر: New Directions for Adult and Continuing Education ; volume 2024, issue 181, page 29-40 ; ISSN 1052-2891 1536-0717
-
9
المصدر: CBE - Life Sciences Education, v18 n2 Feature 2 Jun 2019. 5 pp.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
الواصفات:
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Descriptive
-
10دورية أكاديمية
المساهمون: Vickers, Kristin, Agricultural Research Service
المصدر: PLOS ONE ; volume 17, issue 6, page e0268620 ; ISSN 1932-6203