-
1كتاب
-
2
-
3دورية
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: DeHaan, Heather D.
المصدر: Slavic Review ; volume 81, issue 1, page 248-249 ; ISSN 0037-6779 2325-7784
مصطلحات موضوعية: Arts and Humanities (miscellaneous), Cultural Studies
الإتاحة: https://doi.org/10.1017/slr.2022.123Test
https://www.cambridge.org/core/services/aop-cambridge-core/content/view/S0037677922001231Test -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: DeHaan, Heather D.
المصدر: Contemporary European History ; volume 31, issue 3, page 469-477 ; ISSN 0960-7773 1469-2171
مصطلحات موضوعية: History
الإتاحة: https://doi.org/10.1017/s0960777321000734Test
https://www.cambridge.org/core/services/aop-cambridge-core/content/view/S0960777321000734Test -
6مراجعة
المؤلفون: DeHaan, Heather D.
المصدر: Journal of the Ottoman and Turkish Studies Association, 2019 Oct 01. 6(2), 180-182.
العلاقة: Jamil Hasanli . The Sovietization of Azerbaijan: The South Caucasus in the Triangle of Russia, Turkey, and Iran, 1920–1922 . Salt Lake City: University of Utah Press, 2018. 384 pp. Cloth, $50. ISBN: 978-1607815945.
-
7كتاب
المؤلفون: DeHaan, Heather D. (1974- ).
المساهمون: University of Toronto Press. pbl
المصدر: Bibliogr. s. [227]-246. Indeks.
مصطلحات موضوعية: Architektura -- Związek Radziecki -- 1900-1945, Urbaniści -- Związek Radziecki -- 1900-1945, Urbanistyka -- Związek Radziecki -- 1900-1945, Urbanistyka -- aspekt polityczny -- Związek Radziecki -- 1900-1945
Subject Person: Stalin, Iosif Vissarionovič (1878-1953) -- wpływ.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: DeHaan, Heather D.
المساهمون: Binghamton University, US-UK Fulbright Commission
المصدر: Canadian Slavonic Papers ; volume 63, issue 1-2, page 168-188 ; ISSN 0008-5006 2375-2475
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: DeHaan, Heather
المصدر: Canadian Slavonic Papers / Revue Canadienne des Slavistes, 1999 Sep 01. 41(3/4), 431-455.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/40870101Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: DeHaan, Heather D.
المصدر: Journal of the Ottoman and Turkish Studies Association ; volume 6, issue 2, page 180-182 ; ISSN 2376-0702
مصطلحات موضوعية: Law, Religious studies, Anthropology, History, Cultural Studies