يعرض 1 - 10 نتائج من 42 نتيجة بحث عن '"De Wilde, Katherine"', وقت الاستعلام: 1.51s تنقيح النتائج
  1. 1

    المصدر: Prevention Science, v23 n6 p934-953 Aug 2022. 20 pp.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    نوع المنشور: Journal Articles; Information Analyses

  2. 2
    دورية أكاديمية

    وصف الملف: text

    العلاقة: https://centaur.reading.ac.uk/106556/33/1-s2.0-S0885200622000692-main.pdfTest; https://centaur.reading.ac.uk/106556/1/Murray%20et%20al.%202022%20Early%20Chidhood%20Research%20Quarterly.pdfTest; https://centaur.reading.ac.uk/106556/2/Resubmission%20Suppl%20Materials%203%20Baseline%20Book-sharing.pdfTest; https://centaur.reading.ac.uk/106556/3/Supplementary%20materials%201.pdfTest; https://centaur.reading.ac.uk/106556/4/Supplementary%20materials%202.pdfTest; Murray, Lynne, Jennings, Susie, Perry, Hayley, Andrews, Martin, De Wilde, Katherine ORCID logoorcid:0000-0001-9429-2697 , Newell, Amber, Mortimer, Alicia, Phillips, Emily, Liu, Xiaonan, Hughes, Claire, Melhuish, Edward, De Pascalis, Leonardo, Dishington, Corinne, Duncan, John and Cooper, Peter J (2023) Effects of training parents in dialogic book-sharing: the early-years provision in children’s centers (EPICC) study. Early Childhood Research Quarterly, 62. pp. 1-16. ISSN 0885-2006 doi: https://doi.org/10.1016/j.ecresq.2022.07.008Test

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Wellcome Trust, National Institute for Health and Care Research

    المصدر: Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry ; volume 62, issue 11, page 1256-1269 ; ISSN 0890-8567

  4. 4
    دورية أكاديمية

    المصدر: Evidence-Based Mental Health (2022) (In press).

    وصف الملف: text

  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
    دورية أكاديمية

    المصدر: Montero-Marin , J , Allwood , M , Ball , S , Crane , C , De Wilde , K , Hinze , V , Jones , B , Lord , L , Nuthall , E , Raja , A , Taylor , L , Tudor , K , Blakemore , S-J , Byford , S , Dalgleish , T , Ford , T , Greenberg , M T , Ukoumunne , O C , Williams , J M G & Kuyken , W 2022 , ' School-based mindfulness training in early adolescence: what works, for whom and how ....

    وصف الملف: application/pdf

  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية

    المصدر: Ford , T , Degli esposti , M , Crane , C , Taylor , L , Montero-Marín , J , Blakemore , S , Bowes , L , Byford , S , Dalgleish , T , Greenberg , M T , Nuthall , E , Phillips , A , Raja , A , Ukoumunne , O C , Viner , R M , Williams , J M G , Allwood , M , Aukland , L , Casey , T , De wilde , K , Farley , E , Kappelmann , N , Lord , L , ....

  9. 9
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Stiftung Oskar Helene Heim, FAZIT-STIFTUNG Gemeinnutzige Verlagsgesellschaft mbH, Wellcome Trust

    المصدر: Journal of Affective Disorders ; volume 292, page 667-677 ; ISSN 0165-0327

    مصطلحات موضوعية: Psychiatry and Mental health, Clinical Psychology

  10. 10