-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Suzanne Murphy, Kerry Bell, Erica Jane Cook, Sarah Crafter, Rosemary Davidson, Caroline Fairhurst, Kate Hicks, Victoria Joffe, David Messer, Lyn Robinson-Smith, Luke Strachan, David Torgerson, Charlie Welch
المصدر: BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
مصطلحات موضوعية: Social communication, Pragmatic language, Randomised controlled trial, Feasibility study, Young children, Peer collaboration, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2050-7283Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: David Messer, Lucy A. Henry, Henrik Danielsson
المصدر: Brain Sciences, Vol 13, Iss 10, p 1377 (2023)
مصطلحات موضوعية: group matching, language acquisition, group comparisons, neurodevelopmental conditions, Neurosciences. Biological psychiatry. Neuropsychiatry, RC321-571
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Natalie A. Masento, Katrina May Dulay, Kate Harvey, Daniela Bulgarelli, Marcella Caputi, Giuseppina Cerrato, Paola Molina, Katarzyna Wojtkowska, Dominika Pruszczak, Julia Barlińska, David Messer, Carmel Houston-Price
المصدر: Frontiers in Nutrition, Vol 9 (2022)
مصطلحات موضوعية: vegetable intake, cross-cultural, family environment, eating behaviour, parenting style, child temperament, Nutrition. Foods and food supply, TX341-641
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fnut.2022.958245/fullTest; https://doaj.org/toc/2296-861XTest
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Suzanne Murphy, Victoria Joffe, Louisa Donald, Jessica Radley, Sailaa Sunthararajah, Charlie Welch, Kerry Bell, David Messer, Sarah Crafter, Caroline Fairhurst, Belen Corbacho, Sara Rodgers, David Torgerson
المصدر: Pilot and Feasibility Studies, Vol 7, Iss 1, Pp 1-18 (2021)
مصطلحات موضوعية: Social communication, Pragmatic language, Randomised controlled trial, Feasibility study, Young children, Peer collaboration, Medicine (General), R5-920
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2055-5784Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Karin Nilsson, Henrik Danielsson, Åsa Elwér, David Messer, Lucy Henry, Stefan Samuelsson
المصدر: Journal of Cognition, Vol 4, Iss 1 (2021)
مصطلحات موضوعية: decoding, intellectual disabilities, ran, phonological awareness, Consciousness. Cognition, BF309-499
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Emily K. Farran, Valerie Critten, Yannick Courbois, Emma Campbell, David Messer
المصدر: Frontiers in Human Neuroscience, Vol 15 (2021)
مصطلحات موضوعية: physical disability, learning difficulties, spatial cognition, motor, navigation, cerebral palsy, Neurosciences. Biological psychiatry. Neuropsychiatry, RC321-571
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fnhum.2021.669034/fullTest; https://doaj.org/toc/1662-5161Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Karin Nilsson, Henrik Danielsson, Åsa Elwér, David Messer, Lucy Henry, Stefan Samuelsson
المصدر: Journal of Cognition, Vol 4, Iss 1 (2021)
مصطلحات موضوعية: reading comprehension, intellectual disability, simple view of reading, vocabulary, delay, difference, structural equation modelling, Consciousness. Cognition, BF309-499
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Suzanne Murphy, Victoria Joffe, David Messer, Sarah Crafter, Jessica Radley, Sailaa Sunthararajah, Kerry Bell, Belen Corbacho, Caroline Fairhurst, Sara Rodgers, David Torgerson, Charlie Welch
المصدر: Pilot and Feasibility Studies, Vol 5, Iss 1, Pp 1-13 (2019)
مصطلحات موضوعية: Social communication, Pragmatic language, Randomised controlled trial, Feasibility study, Young children, Peer collaboration, Medicine (General), R5-920
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://link.springer.com/article/10.1186/s40814-019-0456-zTest; https://doaj.org/toc/2055-5784Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Valerie Critten, David Messer, Kieron Sheehy
المصدر: Reading & Writing Quarterly. 2024 40(4):396-411.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Daria Khanolainen (ORCID
0000-0002-1571-2938 ), Victoria Cooper (ORCID0000-0002-0620-9062 ), David Messer (ORCID0000-0001-9332-1265 ), Elena Revyakina (ORCID0000-0002-3249-379X )المصدر: Oxford Review of Education. 2024 50(1):78-94.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y