-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Jeffers, Misti R., Collom, Gresham D., Cooper, Ashton R.
المصدر: New Directions for Community Colleges. Sum 2023 (202):117-129.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 13
الواصفات: State Policy, Equal Education, Community Colleges, Adult Students, Student Attitudes, Educational Policy, Educational Change, Student Experience, Grants, Academic Advising, Academic Support Services, Enrollment, College Transfer Students, Educational Finance, Student Financial Aid, Learner Engagement, Two Year College Students
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Waxstein, Katherine, Cooper, Ashton R.
المصدر: New Directions for Student Leadership. Spr 2023 (177):83-90.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 8
الواصفات: Capacity Building, Critical Theory, Empathy, Extracurricular Activities, Leadership, Social Justice, Student Leadership
-
3دورية أكاديمية
المصدر: New Directions for Student Services. Win 2022 (180):51-59.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 9
الواصفات: African American Students, Females, Student Leadership, Social Justice, Activism, Feminism, Leadership Styles
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Cooper, Ashton R., Assalone, Amanda E., Biddix, J. Patrick
المصدر: New Directions for Student Services. Win 2022 (180):9-16.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 8
الواصفات: College Students, Activism, Racism, Social Justice, Higher Education
-
5كتاب
المؤلفون: McCoy, Dorian L., Rutan, Miranda N., Cooper, Ashton R.
المصدر: Promoting Meaningful Student-Faculty Experiences in Graduate Education ; page 109-130 ; ISBN 9781003296508
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Collom, Gresham D, Cooper, Ashton R., Biddix, Patrick, Hartley, Alexis
المصدر: Educational Leadership and Policy Studies Publications and Other Works
مصطلحات موضوعية: Promise Programs, Policy, Student Support, Financial Aid, Enrollment, Access, Education Policy, Higher Education
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://trace.tennessee.edu/utk_edleadpubs/7Test; https://trace.tennessee.edu/context/utk_edleadpubs/article/1008/viewcontent/EnrollmentDecisionsTNPQual.pdfTest
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Waxstein, Katherine, Cooper, Ashton R.
المصدر: New Directions for Student Leadership ; volume 2023, issue 177, page 83-90 ; ISSN 2373-3349 2373-3357
الإتاحة: https://doi.org/10.1002/yd.20545Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Jeffers, Misti R., Collom, Gresham D., Cooper, Ashton R.
المصدر: New Directions for Community Colleges ; volume 2023, issue 202, page 117-129 ; ISSN 0194-3081 1536-0733
الإتاحة: https://doi.org/10.1002/cc.20573Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Cooper, Ashton R., Assalone, Amanda E., Biddix, J. Patrick
المصدر: New Directions for Student Services ; volume 2022, issue 180, page 9-16 ; ISSN 0164-7970 1536-0695
الإتاحة: https://doi.org/10.1002/ss.20443Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Cooper, Ashton R., Assalone, Amanda E., Patrick Biddix, J.
المصدر: New Directions for Student Services ; volume 2022, issue 180, page 5-8 ; ISSN 0164-7970 1536-0695
الإتاحة: https://doi.org/10.1002/ss.20442Test