-
1دورية أكاديميةComparing Brief Experimental Analysis and Teacher Judgment for Selecting Early Reading Interventions
المؤلفون: Wagner, Dana L., Coolong-Chaffin, Melissa, Deris, Aaron R.
المصدر: Journal of Behavioral Education. Dec 2017 26(4):348-370.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
2دورية أكاديميةComparing Brief Experimental Analysis and Teacher Judgment for Selecting Early Reading Interventions
المؤلفون: Wagner, Dana L., Coolong-Chaffin, Melissa, Deris, Aaron R.
المصدر: Journal of Behavioral Education, 2017 Dec 01. 26(4), 348-370.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/44987399Test
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Learning Disabilities: A Multidisciplinary Journal. 2017 22(1):21-33.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
4كتاب
-
5كتاب
المصدر: Reading Intervention Case Studies for School Psychologists ; page 1-19 ; ISBN 9781003275749
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Coolong-Chaffin, Melissa, Wagner, Dana
المصدر: Learning Disabilities Research & Practice. Nov 2015 30(4):193-200.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Elementary School Journal. Mar 2013 113(3):303-330.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
معرفات التقييم و الدراسة: Wechsler Individual Achievement Test, Woodcock Reading Mastery Test
IES Funded: Yes
-
8دورية أكاديمية
المصدر: The Elementary School Journal, 2013 Mar 01. 113(3), 303-330.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/10.1086/668504Test
-
9مؤتمر
المؤلفون: Bauer, Mackenzie, Golz, Miranda, Coolong-Chaffin, Melissa
مصطلحات موضوعية: Brief experimental analysis, Reading instruction, Reading fluency, Posters, Department of Psychology
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: USGZE AS589; http://digital.library.wisc.edu/1793/82506Test
-
10مؤتمر
المؤلفون: Post, Julia, Harris, Sara, Coolong-Chaffin, Melissa
مصطلحات موضوعية: Brief experimental analysis, Reading comprehension, School children, Posters
وصف الملف: application/pdf; application/vnd.openxmlformats-officedocument.presentationml.presentation
العلاقة: USGZE AS589; http://digital.library.wisc.edu/1793/79909Test