يعرض 1 - 10 نتائج من 273 نتيجة بحث عن '"Construcció de marca (Màrqueting)"', وقت الاستعلام: 1.16s تنقيح النتائج
  1. 1
    رسالة جامعية
  2. 2
    رسالة جامعية

    المساهمون: University/Department: Universitat de Barcelona. Departament d'Economia i Organització d'Empreses

    مرشدي الرسالة: Huertas García, Rubén, Gázquez Abad, Juan Carlos, Subirà Lobera, Esther

    المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)

    وصف الملف: application/pdf

  3. 3
    رسالة جامعية

    المؤلفون: Mir Bernal, Pedro

    المساهمون: University/Department: Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

    مرشدي الرسالة: Fondevila i Gascón, Joan Francesc

    المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)

    وصف الملف: application/pdf

  4. 4
    رسالة جامعية
  5. 5
    دورية أكاديمية

    المصدر: Sustainability, 2021, vol. 13, núm. 11, p. 6142 ; Articles publicats (D-EM)

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/eissn/2071-1050; info:eu-repo/semantics/datase/handle/10256/21254; http://hdl.handle.net/10256/19605Test

  6. 6
    دورية أكاديمية

    المصدر: International Journal of Environmental Research and Public Health, 2021, vol. 18, núm. 12, p. 6251 ; Articles publicats (D-EM)

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/eissn/1660-4601; http://hdl.handle.net/10256/19621Test

  7. 7
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Comunicació, Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament d'Economia i Empresa

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Ginesta, X., de-San-Eugenio-Vela, J., Corral-Marfil, J.A., Montaña, J. (2020). The Role of a City Council in a Place Branding Campaign: The Case of Vic in Catalonia. Sustainability, 12(11). https://doi.org/10.3390/su12114420Test; http://hdl.handle.net/10854/7614Test; https://doi.org/10.3390/su12114420Test

  8. 8
    دورية أكاديمية
  9. 9
  10. 10
    دورية أكاديمية

    المصدر: © Journal of Destination Marketing and Management, 2017, vol. 8, p. 337-349 ; Articles publicats (D-G) ; Marín Rabiol, Jaume Figueroa, Adriana Mundet i Cerdan, Lluís 2017 TBEX Europe Costa Brava 2015: Effective strategy for branding mature tourist destinations? Journal of Destination Marketing and Management 8 337 349

    وصف الملف: 13 p.; application/pdf

    العلاقة: info:eu-repo/semantics/altIdentifier/issn/2212-571X; http://hdl.handle.net/10256/24541Test