-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lafuente, Deborah (ORCID
0000-0003-3660-7894 ), Cohen, Brenda (ORCID0000-0002-6550-9014 ), Fiorini, Guillermo (ORCID0000-0003-0992-9812 ), Garci´a, Agusti´n Alejo (ORCID0000-0002-6536-4935 ), Bringas, Mauro (ORCID0000-0002-2040-3689 ), Morzan, Ezequiel, Onna, Diego (ORCID0000-0002-3158-1915 )المصدر: Journal of Chemical Education. Sep 2021 98(9):2892-2898.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 7
الواصفات: Undergraduate Students, Chemistry, Electronic Learning, Artificial Intelligence, Workshops, Programming Languages, Programming, Visualization, Classification, Regression (Statistics)
-
2كتاب إلكتروني
-
3رسالة جامعية
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Mair, Barbara, Tomic, Jelena, Masud, Sanna N., Tonge, Peter, Weiss, Alexander, Usaj, Matej, Tong, Amy Hin Yan, Kwan, Jamie J., Brown, Kevin R., Titus, Emily, Atkins, Michael, Chan, Katherine S.K., Munsie, Lise, Habsid, Andrea, Han, Hong, Kennedy, Marion, Cohen, Brenda, Keller, Gordon, Moffat, Jason
المساهمون: One Brave Idea Initiative, NIH/NHGRI, Canadian Institutes for Health Research, Medicine-by-Design, Canadian Research Chair in Functional Genomics
المصدر: Cell Reports ; volume 27, issue 2, page 599-615.e12 ; ISSN 2211-1247
مصطلحات موضوعية: General Biochemistry, Genetics and Molecular Biology
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.celrep.2019.02.041Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S2211124719302128?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S2211124719302128?httpAccept=text/plainTest -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Cohen, Paul S., Cohen, Brenda H.
المصدر: Journal of College Science Teaching, 2003 Mar 01. 32(6), 408-411.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/42991570Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Cohen, Paul S., Cohen, Brenda H.
المصدر: Journal of College Science Teaching, 2004 May 01. 33(6), 52-54.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26491305Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Cohen, Paul S., Cohen, Brenda H.
المصدر: Journal of College Science Teaching, 2003 Dec 01. 33(3), 48-50.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/26491264Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Cohen, Paul S., Cohen, Brenda H.
المصدر: Journal of College Science Teaching, 2003 May 01. 32(7), 476-477.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/42992337Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Cohen, Paul S., Cohen, Brenda H.
المصدر: Journal of College Science Teaching, 2003 Feb 01. 32(5), 348-349.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/42992315Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Cohen, Paul, Cohen, Brenda
المصدر: Journal of College Science Teaching, 2002 Dec 01. 32(4), 284-285.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/42992292Test