-
1دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Physiology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: youth athletes, talent development, acquisition of expertise, competitive swimming, sports performance, longitudinal analysis, Physiology, QP1-981
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fphys.2023.1221567/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-042XTest
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Sports and Active Living, Vol 5 (2023)
مصطلحات موضوعية: technique, racket sports, expertise, cognition, precision, performance, Sports, GV557-1198.995
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fspor.2023.1107740/fullTest; https://doaj.org/toc/2624-9367Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Nikki S. Kolman, Barbara C. H. Huijgen, Marieke J. G. van Heuvelen, Chris Visscher, Marije T. Elferink-Gemser
المصدر: Frontiers in Sports and Active Living, Vol 4 (2022)
مصطلحات موضوعية: racket sports, tennis, Tactical Skills Questionnaire in Tennis (TSQT), principal component analysis, talent development, performance, Sports, GV557-1198.995
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fspor.2022.988595/fullTest; https://doaj.org/toc/2624-9367Test
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Sports and Active Living, Vol 2 (2020)
مصطلحات موضوعية: swimming, acquisition of expertise, talent development, performance progression analysis, elite athletes, Sports, GV557-1198.995
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fspor.2020.579008/fullTest; https://doaj.org/toc/2624-9367Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Anna Meijer, Marsh Königs, Gerben T. Vermeulen, Chris Visscher, Roel J. Bosker, Esther Hartman, Jaap Oosterlaan
المصدر: Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 45, Iss , Pp 100828- (2020)
مصطلحات موضوعية: Neuroimaging, Magnetic resonance imaging, Electroencephalography, Physical activity, Children, Systematic review, Neurophysiology and neuropsychology, QP351-495
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1878929320300761Test; https://doaj.org/toc/1878-9293Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Inge K Stoter, Florentina J Hettinga, Egbert Otten, Chris Visscher, Marije T Elferink-Gemser
المصدر: PLoS ONE, Vol 15, Iss 8, p e0237331 (2020)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1932-6203Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Irene M J van der Fels, Joanne Smith, Anne G M de Bruijn, Roel J Bosker, Marsh Königs, Jaap Oosterlaan, Chris Visscher, Esther Hartman
المصدر: PLoS ONE, Vol 14, Iss 10, p e0224219 (2019)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1932-6203Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Sebastiaan Platvoet, Irene R. Faber, Mark de Niet, Rianne Kannekens, Johan Pion, Marije T. Elferink-Gemser, Chris Visscher
المصدر: Frontiers in Education, Vol 3 (2018)
مصطلحات موضوعية: motor skill, FMS assessment, child, KTK-3, schools, physical education and training, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/article/10.3389/feduc.2018.00075/fullTest; https://doaj.org/toc/2504-284XTest
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Marije T Elferink-Gemser, Irene R Faber, Chris Visscher, Tsung-Min Hung, Sjoerd J de Vries, Maria W G Nijhuis-Van der Sanden
المصدر: PLoS ONE, Vol 13, Iss 11, p e0206151 (2018)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://europepmc.org/articles/PMC6221298?pdf=renderTest; https://doaj.org/toc/1932-6203Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Katrijn Opstoel, Johan Pion, Marije Elferink-Gemser, Esther Hartman, Bas Willemse, Renaat Philippaerts, Chris Visscher, Matthieu Lenoir
المصدر: PLoS ONE, Vol 10, Iss 5, p e0126282 (2015)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1932-6203Test