-
1دورية أكاديمية
المصدر: Nature Communications, Vol 14, Iss 1, Pp 1-18 (2023)
مصطلحات موضوعية: Science
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2041-1723Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Shih-Chiang Ke, Ankit Gupta, Yu-Hui Lo, Chih-Chung Ting, Philip Tseng
المصدر: Cognitive Research, Vol 8, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
مصطلحات موضوعية: Implicit processing, Unconscious processing, Figure-ground segregation, Logo design, Consciousness, Biased competition model, Consciousness. Cognition, BF309-499
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2365-7464Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Shiva Farashahi, Chih-Chung Ting, Chang-Hao Kao, Shih-Wei Wu, Alireza Soltani
المصدر: PLoS Computational Biology, Vol 14, Iss 3, p e1006070 (2018)
مصطلحات موضوعية: Biology (General), QH301-705.5
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://europepmc.org/articles/PMC5889192?pdf=renderTest; https://doaj.org/toc/1553-734XTest; https://doaj.org/toc/1553-7358Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Chih-Chung Ting, Bing-Fei Wu, Meng-Liang Chung, Chung-Cheng Chiu, Ya-Ching Wu
المصدر: Sensors, Vol 15, Iss 7, Pp 16981-16999 (2015)
مصطلحات موضوعية: contrast enhancement, dynamic range, histogram equalization (HE), just-noticeable difference (JND), Chemical technology, TP1-1185
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Chung-Cheng Chiu, Chih-Chung Ting
المصدر: Sensors, Vol 16, Iss 6, p 936 (2016)
مصطلحات موضوعية: cumulative distribution function (CDF), contrast enhancement, histogram equalization (HE), human visual perception, gap adjustment, Chemical technology, TP1-1185
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Saulin, Anne1 saulin_a@ukw.de, Chih-Chung Ting2, Engelmann, Jan B.3,4,5, Hein, Grit1
المصدر: Journal of Neuroscience. 6/5/2024, Vol. 44 Issue 23, p1-16. 16p.
مصطلحات موضوعية: *PREFRONTAL cortex, *EMPATHY, *TEMPORAL lobe, *REINFORCEMENT learning, *TEMPOROPARIETAL junction, *PSYCHOLOGICAL feedback
-
7رسالة جامعية
-
8
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Experimental Psychology. Learning, Memory & Cognition. May2022, Vol. 48 Issue 5, p619-642. 24p.
-
10
المؤلفون: Maël Lebreton, Chih-Chung Ting, Stefano Palminteri, Jan B. Engelmann
المصدر: Journal of experimental psychology. Learning, memory, and cognition (2021)
مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, media_common.quotation_subject, Experimental and Cognitive Psychology, PsycINFO, Anxiety, Language and Linguistics, bepress|Life Sciences|Neuroscience and Neurobiology, PsyArXiv|Neuroscience|Computational Neuroscience, medicine, Humans, Learning, Reinforcement learning, Valence (psychology), media_common, bepress|Life Sciences|Neuroscience and Neurobiology|Computational Neuroscience, Cognition, ddc:616.8, ddc:128.37, Feeling, PsyArXiv|Neuroscience, medicine.symptom, Literature survey, Psychology, Reinforcement, Psychology, Cognitive psychology
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a6a170d42a349b0867e58fda45fc9962Test
https://psyarxiv.com/7d4tcTest