-
1
المؤلفون: Casmir, Fred L.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 23
الواصفات: Cognitive Processes, Communication Skills, Communication (Thought Transfer), Information Theory, Language Research, Models, Philosophy, Research Methodology, Systems Analysis
رمز الدورية: RIEMAR1977
-
2تقرير
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 168
-
3تقرير
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 157
-
4مؤتمر
المؤلفون: Casmir, Fred L.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 20
-
5Reference
المؤلفون: Casmir, Fred L., ERIC Clearinghouse on Reading and Communication Skills, Urbana, IL., Speech Communication Association, Annandale, VA.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 17
Sponsoring Agency: National Inst. of Education (DHEW), Washington, DC. Office of Research and Development Resources.
-
6تقرير
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 210
Sponsoring Agency: Pepperdine Univ., Malibu, CA.
-
7Reference
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 8
الواصفات: Annotated Bibliographies, Communication Research, Cross Cultural Studies, Cross Cultural Training, Cultural Awareness, Cultural Differences, Cultural Traits, Culture Contact, Information Theory, Interaction, Interaction Process Analysis, Intercultural Communication, Intercultural Programs, International Relations, Multicultural Education, Public Policy, Public Relations, Second Language Learning
مصطلحات جغرافية: U.S.; Virginia
رمز الدورية: RIEMAY1988
-
8رسالة جامعية
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Casmir, Fred L.
المصدر: Communication Education. Jul 1991 40(3):229-234.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 6
الواصفات: College Curriculum, Curriculum Development, Curriculum Evaluation, Educational Objectives, Educational Principles, Higher Education, Intercultural Communication, Multicultural Education, Theory Practice Relationship
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Casmir, Fred L.
المصدر: Educational Research Bulletin, 1959 Feb 01. 38(2), 39-44.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1474974Test