-
1
المؤلفون: Campbell, Stacy M.
الإتاحة: http://purl.galileo.usg.edu/uga%5FetdTest/campbell%5Fstacy%5Fm%5F200708%5Fphd
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Palmer, Joshua C., Macenczak, Lee A., Campbell, Stacy M.
المصدر: Current Psychology; Feb2024, Vol. 43 Issue 7, p5914-5920, 7p
مصطلحات موضوعية: NARCISSISM, PSYCHOPATHY, MACHIAVELLIANISM (Psychology)
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Learning in Higher Education. Spr 2013 9(1):47-58.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
الواصفات: State Universities, Integrated Curriculum, Core Curriculum, Administrator Education, Business Administration Education, Majors (Students), Educational Change, Departments, Models, Educational Objectives, Course Descriptions, Sequential Approach, Curriculum Development, Curriculum Implementation
مصطلحات جغرافية: Georgia
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Grit, Jamie L., Johnson, Benjamin K., Dischinger, Patrick S., J. Essenburg, Curt, Adams, Marie, Campbell, Stacy, Pollard, Kai, Pratilas, Christine A., Triche, Tim J., Graveel, Carrie R., Steensma, Matthew R.
المساهمون: Neurofibromatosis Therapy Acceleration Program
المصدر: Epigenetics & Chromatin ; volume 14, issue 1 ; ISSN 1756-8935
مصطلحات موضوعية: Genetics, Molecular Biology
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Maloni, Michael J., Campbell, Stacy M., Gligor, David M., Scherrer, Christina R., Boyd, Elizabeth M.
المصدر: The International Journal of Logistics Management, 2017, Vol. 28, Issue 4, pp. 1294-1318.
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Transportation Journal, 2016 Oct 01. 55(4), 420-442.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Thoeni, Andrew T., Marshall, Greg W., Campbell, Stacy M.
المصدر: European Journal of Marketing, 2016, Vol. 50, Issue 12, pp. 2192-2215.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Palmer, Joshua C., Macenczak, Lee A., Campbell, Stacy M.
المصدر: Current Psychology ; ISSN 1046-1310 1936-4733
مصطلحات موضوعية: General Psychology
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Anthony Swaim, James, Maloni, Michael J., Henley, Amy, Campbell, Stacy
المصدر: Supply Chain Management: An International Journal, 2016, Vol. 21, Issue 3, pp. 305-320.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Cochran, Justin D., Campbell, Stacy M., Baker, Hope M.
المصدر: Research in Higher Education. Feb 2014 55(1):27-48.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 22
الواصفات: Online Courses, Academic Persistence, Learner Engagement, Withdrawal (Education), Intervention, Student Characteristics, At Risk Students, Undergraduate Students, State Colleges, Grade Point Average, Instructional Program Divisions, Majors (Students), Gender Differences, Student Loan Programs