-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Budi Waluyo, Benjamin Panmei
المصدر: Journal of Technology and Science Education, Vol 14, Iss 2, Pp 306-323 (2024)
مصطلحات موضوعية: online learning, peer feedback, writing, learning outcomes, facebook, Education, Special aspects of education, LC8-6691, Technology, Engineering (General). Civil engineering (General), TA1-2040
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.jotse.org/index.php/jotse/article/view/2305Test; https://doaj.org/toc/2013-6374Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Devi Mienanti, Iqbal Hidayat, Yanuar Danaatmadja, Mohammad Bahrelfi Belaffif, Budi Waluyo, Arifin Noor Sugiharto, Ajay Goel Kumar, Kuswanto Kuswanto
المصدر: AGRIVITA Journal of Agricultural Science, Vol 46, Iss 1, Pp 172-182 (2024)
مصطلحات موضوعية: bacterial stalk rot, dickeya zeae, indonesia, maize, resistance, Agriculture, Plant culture, SB1-1110
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://agrivita.ub.ac.id/index.php/agrivita/article/view/4350Test; https://doaj.org/toc/0126-0537Test; https://doaj.org/toc/2477-8516Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Damar Isti Pratiwi, Sri Wuli Fitriati, Issy Yuliasri, Budi Waluyo
المصدر: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-18 (2024)
مصطلحات موضوعية: Flipped classroom, Gamified, Gamified technology, Paper-based, Vocabulary, Special aspects of education, LC8-6691, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2363-5169Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Tipaya Peungcharoenkun, Budi Waluyo
المصدر: Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-20 (2023)
مصطلحات موضوعية: EFL writing, English language teaching, Process-genre approach, Integrated feedback, Online writing platform, Special aspects of education, LC8-6691, Language acquisition, P118-118.7
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2363-5169Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Tipaya Peungcharoenkun, Budi Waluyo
المصدر: SAGE Open, Vol 14 (2024)
مصطلحات موضوعية: History of scholarship and learning. The humanities, AZ20-999, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2158-2440Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Agung Sri Darmayanti, Ariffin, Budi Waluyo, Endang Ariesoesilaningsih
المصدر: Jurnal Manajemen Hutan Tropika, Vol 30, Iss 1 (2024)
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jurnal.ipb.ac.id/index.php/jmht/article/view/49410Test; https://doaj.org/toc/2087-0469Test; https://doaj.org/toc/2089-2063Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Wiwin Sumiya Dwi Yamika, Nevy Kusuma Dewi, Budi Waluyo, Nurul Aini, Husni Thamrin Sebayang
المصدر: Journal of Degraded and Mining Lands Management, Vol 11, Iss 1, Pp 5017-5024 (2023)
مصطلحات موضوعية: dryland, environmental change, lines tolerant, water deficit, water use efficiency, Environmental effects of industries and plants, TD194-195
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jdmlm.ub.ac.id/index.php/jdmlm/article/view/8897Test; https://doaj.org/toc/2339-076XTest; https://doaj.org/toc/2502-2458Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Safnil Arsyad, Budi Waluyo, Ira Maisarah
المصدر: Human Behavior and Emerging Technologies, Vol 2024 (2024)
مصطلحات موضوعية: Psychology, BF1-990, Information technology, T58.5-58.64
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2578-1863Test
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Caraka Tani: Journal of Sustainable Agriculture, Vol 38, Iss 2, Pp 260-272 (2023)
مصطلحات موضوعية: abiotic stress, light intensity, nutrient, photosynthesis, tss, Agriculture
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jurnal.uns.ac.id/carakatani/article/view/72687Test; https://doaj.org/toc/2613-9456Test; https://doaj.org/toc/2599-2570Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Rahmah Bakoko, Budi Waluyo, Kritsadee Songkhai
المصدر: Studies in English Language and Education, Vol 10, Iss 2, Pp 943-961 (2023)
مصطلحات موضوعية: english pronunciation, english teaching, religious backgrounds, students’ attitudes and perceptions, thai efl learners, Language and Literature, Education
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://jurnal.usk.ac.id/SiELE/article/view/27524Test; https://doaj.org/toc/2355-2794Test; https://doaj.org/toc/2461-0275Test