-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Sarkar, Juhi Gahlot, Sarkar, Abhigyan, Sreejesh, S.
المصدر: Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2023, Vol. 35, Issue 10, pp. 2538-2564.
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2022, Vol. 27, Issue 2, pp. 138-157.
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 27, Iss 2, Pp 138-157 (2023)
مصطلحات موضوعية: Word of mouth, Brand love, Consumer engagement, Brand relationship quality, Consumer community identification, Compromiso del consumidor, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/2444-9709Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Meng, Hu, Sun, Yangyang, Liu, Xinxin, Li, Yujia, Yang, Yingjie
المصدر: International Journal of Retail & Distribution Management, 2023, Vol. 51, Issue 7, pp. 920-938.
-
5دورية أكاديمية
-
6دورية أكاديمية
المصدر: International Journal of Business Diplomacy and Economy; Vol. 3 No. 1 (2024): January; 118-138 ; 2833-7468 ; 10.51699/ijbde.v3i1
مصطلحات موضوعية: Marketing Politics, Political Brand Relationship Quality, Political Brand Engagement, Young Voters' Citizenship Behavior
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://inter-publishing.com/index.php/ijbde/article/view/3376/2857Test; https://inter-publishing.com/index.php/ijbde/article/view/3376Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Nobi, Benjamin, Kim, Kyung-Min, Lee, Sangwon
المصدر: Journal of Asia Business Studies, 2021, Vol. 16, Issue 6, pp. 1030-1040.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Sarkar, Juhi Gahlot, Sarkar, Abhigyan, S., Sreejesh
المصدر: European Journal of Marketing, 2022, Vol. 56, Issue 10, pp. 2649-2676.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Jekyung Lee, Joonho Kang
المصدر: Cheyuk gwahag yeon-gu, Vol 33, Iss 4, Pp 659-673 (2022)
مصطلحات موضوعية: brand authenticity, sport brand authenticity, sporting goods brand, sport industry, scale development, consumer brand relationship quality, brand attachment, brand credibility, Sports, GV557-1198.995
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://kjss.sports.re.kr/upload/pdf/kjss-2022-33-4-659.pdfTest; https://doaj.org/toc/1598-2920Test; https://doaj.org/toc/2233-7938Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Jinwen Tang, Jingna Wang, Min Zhang, Weizhao Huang
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
مصطلحات موضوعية: brand experience, tourist citizenship behavior, brand relationship quality, commitment, tourism destination management, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2023.1080457/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test