يعرض 1 - 10 نتائج من 80 نتيجة بحث عن '"Bixter, Michael T."', وقت الاستعلام: 0.81s تنقيح النتائج
  1. 1
    تقرير
  2. 2
    دورية أكاديمية

    المصدر: Grantee Submission. Article e0242504 2020 15(11).

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 39

    Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)

    IES Funded: Yes

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Bixter, Michael T. (ORCID 0000-0002-5971-3780), Luhmann, Christian C.

    المصدر: Cognitive Research: Principles and Implications. 2021 6.

    تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y

    Page Count: 10

    Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)

  4. 4
    دورية أكاديمية

    المصدر: Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society. 39

    مصطلحات موضوعية: risky decision making, health, aging, socialinfluence

    وصف الملف: application/pdf

  5. 5
    دورية أكاديمية

    المساهمون: orcid:0000-0003-0825-6003

    مصطلحات موضوعية: COVID-19, college students, minorities, race, ethnicity, mental health

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: Emerging Adulthood;10(2); Reyes-Portillo, J. A., Masia Warner, C., Kline, E. A., Bixter, M. T., Chu, B. C., Miranda, R., Nadeem, E., Nickerson, A., Ortin-Peralta, A., Reigada, L., Rizvi, S. L., Roy, A. K., Shatkin, J., Kalver, E., Rette, D., Denton, E., & Jeglic, E. (2022). The psychological, academic, and economic impact of COVID-19 on college students in the epicenter of the pandemic. Emerging Adulthood; 10(2), 473-490. https://doiTest. org/10.1177/21676968211066657; 2167-6968 (print) 2167-6984 (online); https://ezproxy.yu.edu/login?url=https://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&AuthType=ip,sso&db=edo&AN=ejs58886390&site=eds-live&scope=siteTest; https://hdl.handle.net/20.500.12202/9632Test; https://doiTest. org/10.1177/21676968211066657

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية
  8. 8
    دورية أكاديمية

    المصدر: Cognitive Research: Principles and Implications ; volume 6, issue 1 ; ISSN 2365-7464

  9. 9
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Sudzina, Frantisek, Institute of Education Sciences

    المصدر: PLOS ONE ; volume 15, issue 11, page e0242504 ; ISSN 1932-6203

  10. 10
    دورية أكاديمية