-
1
-
2
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Daukševičiūtė, Irutė, Bivainis, Juozas
المصدر: Business: Theory and Practice 14((2)) 103-116
مصطلحات موضوعية: marketing activities, marketing programme, marketing effectiveness, return on marketing, marketing costs, optimisation
العلاقة: https://zenodo.org/record/817064Test; https://doi.org/10.3846/btp.2013.12Test; oai:zenodo.org:817064
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Daukševičiūtė, Irutė, Bivainis, Juozas
المصدر: Business: Theory and Practice 14((3)) 228-239
مصطلحات موضوعية: marketing programme, marketing effectiveness, return on marketing, marketing costs, optimisation, integer programming, correlation regression analysis
العلاقة: https://zenodo.org/record/817088Test; https://doi.org/10.3846/btp.2013.24Test; oai:zenodo.org:817088
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Bivainis, Juozas, Daukševičiūtė, Irena
المصدر: Business: Theory and Practice; Vol 14 No 3 (2013); 228-239 ; 1822-4202 ; 1648-0627
مصطلحات موضوعية: marketing programme, marketing effectiveness, return on marketing, marketing costs, optimisation, integer programming, correlation regression analysis
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://journals.vgtu.lt/index.php/BTP/article/view/8458/7325Test; http://journals.vgtu.lt/index.php/BTP/article/view/8458Test
الإتاحة: https://doi.org/10.3846/btp.2013.24Test
http://journals.vgtu.lt/index.php/BTP/article/view/8458Test -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Bivainis, Juozas, Daukševičiūtė, Irena
المصدر: Business: Theory and Practice; Vol 14 No 2 (2013); 103-116 ; 1822-4202 ; 1648-0627
مصطلحات موضوعية: marketing activities, marketing programme, marketing effectiveness, return on marketing, marketing costs, optimisation
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://journals.vgtu.lt/index.php/BTP/article/view/8511/7385Test; http://journals.vgtu.lt/index.php/BTP/article/view/8511Test
الإتاحة: https://doi.org/10.3846/btp.2013.12Test
http://journals.vgtu.lt/index.php/BTP/article/view/8511Test -
7دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Business Economics and Management; Vol 14 No 4 (2013); 791-805 ; 2029-4433 ; 1611-1699
مصطلحات موضوعية: service business, purposefulness, new service, development, process model, quantitative analysis
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://journals.vgtu.lt/index.php/JBEM/article/view/3746/3157Test; http://journals.vgtu.lt/index.php/JBEM/article/view/3746Test
الإتاحة: https://doi.org/10.3846/16111699.2013.772917Test
http://journals.vgtu.lt/index.php/JBEM/article/view/3746Test -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Bivainis, Juozas, Dieninis, Jonas, Jansevičiūtė, Daina
المصدر: Business: Theory and Practice; Vol 13 No 3 (2012); 264-274 ; 1822-4202 ; 1648-0627
مصطلحات موضوعية: selection of suppliers, selection cycle, multi-criteria approach, intelligent decision support
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://journals.vgtu.lt/index.php/BTP/article/view/8628/7501Test; http://journals.vgtu.lt/index.php/BTP/article/view/8628Test
الإتاحة: https://doi.org/10.3846/btp.2012.28Test
http://journals.vgtu.lt/index.php/BTP/article/view/8628Test -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Bivainis, Juozas, Morkvėnas, Renatas
المصدر: Journal of Business Economics and Management; Vol 13 No 1 (2012); 81-94 ; 2029-4433 ; 1611-1699
مصطلحات موضوعية: organization, knowledge potential, synergy, integrated assessment, model
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: http://journals.vgtu.lt/index.php/JBEM/article/view/4372/3712Test; http://journals.vgtu.lt/index.php/JBEM/article/view/4372Test
الإتاحة: https://doi.org/10.3846/16111699.2011.620152Test
http://journals.vgtu.lt/index.php/JBEM/article/view/4372Test -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Bivainis, Juozas
المصدر: Business: Theory and Practice 12((4)) 348-361
مصطلحات موضوعية: customers, loyalty, relations, relationship marketing, loyalty evaluation, synergy calculation
العلاقة: https://zenodo.org/record/816952Test; https://doi.org/10.3846/btp.2011.36Test; oai:zenodo.org:816952