-
1تقرير
المؤلفون: Culbertson, Michael J., Billig, Shelley H., Regional Educational Laboratory Central (ED), National Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED), Marzano Research Laboratory
المصدر: Regional Educational Laboratory Central. 2016.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
IES Funded: Yes
-
2تقرير
المؤلفون: Billig, Shelley H., Jaime, Ivonne I., Abrams, Andrew, Office of Vocational and Adult Education (ED), Washington, DC., RMC Research Corp., Arlington, VA.
المصدر: US Department of Education. 2005.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
-
3دورية
المؤلفون: Billig, Shelley H., National Association of Elementary School Principals, Alexandria, VA., ERIC Clearinghouse on Educational Management, Eugene, OR.
المصدر: Research Roundup. Fall 2002 19(1).
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Sponsoring Agency: Office of Educational Research and Improvement (ED), Washington, DC.
رمز الدورية: RIEAPR2003
-
4تقرير
المؤلفون: Kraft, Nancy P., Billig, Shelley H.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Laws, Policies and Program Identifiers: Elementary and Secondary Education Act Title I
-
5دورية
المؤلفون: Rutherford, Barry, Billig, Shelley H., ERIC Clearinghouse on Elementary and Early Childhood Education, Urbana, IL.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Sponsoring Agency: Office of Educational Research and Improvement (ED), Washington, DC.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Billig, Shelley H
المساهمون: International Baccalaureate Organization, RMC Research Corporation
المصدر: The International Journal of Research on Service-Learning and Community Engagement; Vol 5, No 1 (2017) ; 2374-9466
مصطلحات موضوعية: International Baccalaureate, civic development, service, service-learning, civic engagement, K-12 quality standards
وصف الملف: application/pdf
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Billig, Shelley H.
المصدر: Prevention Researcher. 2011 18(1):8-13.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Billig, Shelley H.
المصدر: Principal Leadership. Feb 2010 10(6):26-31.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Billig, Shelley H., Sherry, Lorraine, Havelock, Bruce
المصدر: British Journal of Educational Technology. Nov 2005 36(6):987-1003.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
10كتاب