يعرض 1 - 10 نتائج من 211 نتيجة بحث عن '"Bilalić, Merim"', وقت الاستعلام: 1.11s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: Bilalic, Merim, Vaci, Nemanja

    المصدر: Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 46, iss 0

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: qt4fc3b18x; https://escholarship.org/uc/item/4fc3b18xTest

  2. 2
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Muazu Musa, Rabiu

    المصدر: PLOS ONE ; volume 19, issue 2, page e0290147 ; ISSN 1932-6203

  3. 3
    دورية أكاديمية

    مصطلحات موضوعية: C800 Psychology

    وصف الملف: text

    العلاقة: https://nrl.northumbria.ac.uk/id/eprint/49360/1/s12144-022-03336-z.pdfTest; Bilalić, Merim, Đokić, Ratko, Koso-Drljević, Maida, Djapo, Nermin and Pollet, Thomas (2023) When (deliberate) practice is not enough – the role of intelligence, practice, and knowledge in academic performance. Current Psychology, 42 (27). pp. 23147-23165. ISSN 1046-1310

  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    دورية أكاديمية

    المصدر: Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Sep 01. 116(37), 18363-18369.

  8. 8
    دورية أكاديمية
  9. 9
    دورية أكاديمية

    مصطلحات موضوعية: B100 Anatomy, Physiology and Pathology, C800 Psychology

    وصف الملف: text

    العلاقة: https://nrl.northumbria.ac.uk/id/eprint/50807/1/s41235-022-00449-8.pdfTest; Bilalić, Merim, Grottenthaler, Thomas, Nägele, Thomas and Lindig, Tobias (2022) Spotting lesions in thorax X-rays at a glance: holistic processing in radiology. Cognitive Research: Principles and Implications, 7 (1). p. 99. ISSN 2365-7464

  10. 10
    دورية أكاديمية

    مصطلحات موضوعية: BF Psychology

    وصف الملف: text

    العلاقة: http://idiprints.knjiznica.idi.hr/1024/1/CP%202022%20Bilali%C4%87,%20%C4%90oki%C4%87,%20Koso%20Drljevi%C4%87,%20%C4%90apo,%20Pollet.pdfTest; Bilalić, Merim and Đokić, Ratko and Koso Drljević, Maida and Đapo, Nermin and Pollet, Thomas (2022) When (deliberate) practice is not enough – the role of intelligence, practice, and knowledge in academic performance. Current Psychology. ISSN 1046-1310 (Print), 1936-4733 (Online)