-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of the American Academy of Special Education Professionals. Win 2011:4-27.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 24
الواصفات: Teacher Effectiveness, Teacher Behavior, Emotional Disturbances, Behavior Disorders, Student Surveys, Teacher Characteristics, Correlation, Special Education Teachers, Secondary School Teachers, High School Students, Semi Structured Interviews, Likert Scales
مصطلحات جغرافية: New York
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: McIntyre, Thomas, Barowsky, Ellis I., Tong, Virginia
المصدر: Journal of the American Academy of Special Education Professionals. Fall 2011:4-21.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 18
الواصفات: Immigrants, Student Adjustment, Behavior Problems, Emotional Disturbances, Behavior Disorders, Cultural Differences, Student Needs, Psychological Needs, English Language Learners, Student Evaluation, Teaching Styles, Cognitive Style, Teacher Education, Intervention, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: North America
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: McIntyre, Tom, Tong, Virginia M., Barowsky, Ellis I.
المصدر: Beyond Behavior, 2001 Oct 01. 11(1), 37-38.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/24011273Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Barowsky, Ellis I.
المصدر: Diagnostique. 1989-90 15(1-4):99-114.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 16
الواصفات: Adolescents, Adults, Brain Hemisphere Functions, Cognitive Measurement, Evaluation Methods, High Schools, Neurological Impairments, Neuropsychology, Test Reliability, Test Validity
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Barowsky, Ellis I.
المصدر: Journal of Special Education. Sum 1987 21(2):110-121.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
الواصفات: Children, Developmental Stages, Disabilities, Emotional Disturbances, Mental Retardation, Physical Disabilities, Quality of Life, Special Health Problems
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Barowsky, Ellis I.
المصدر: Diagnostique. Win-Spr-Sum 1988 13(2-4):139-148.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: N
Page Count: 10
الواصفات: Adults, Emotional Disturbances, Handicap Identification, Incidence, Job Placement, Mild Mental Retardation, Personality Problems, Social Integration, Transitional Programs, Vocational Education
رمز الدورية: CIJFEB1990
-
7
المؤلفون: Barowsky, Ellis I.
المصدر: Journal of Pediatric Psychology. Spr 76 1(2):44-46.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 3
الواصفات: Accountability, Child Abuse, Child Neglect, Handicapped Children, Parents, Professional Personnel, Responsibility
رمز الدورية: CIJMAY1977
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Barowsky, Ellis I., McIntyre, Thomas
المصدر: Childhood Education ; volume 86, issue 3, page 161-168 ; ISSN 0009-4056 2162-0725
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Barowsky, Ellis I.
مصطلحات موضوعية:
"WE HAVE SEEN THE ENEMY AND IT IS US" - CHILD ABUSE AND THE PROFESSIONALS وصف الملف: text/html
العلاقة: http://jpepsy.oxfordjournals.org/cgi/content/short/1/2/44Test; http://dx.doi.org/10.1093/jpepsy/1.2.44Test
الإتاحة: https://doi.org/10.1093/jpepsy/1.2.44Test
http://jpepsy.oxfordjournals.org/cgi/content/short/1/2/44Test -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Barowsky, Ellis I., Mintz, Donald E.
المصدر: Bulletin of the Psychonomic Society ; volume 5, issue 2, page 137-139 ; ISSN 0090-5054
مصطلحات موضوعية: General Chemistry, Catalysis