-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Plessis, Christilene du (AUTHOR) cduplessis@smu.edu.sg, D'Hooge, Serena (AUTHOR), Sweldens, Steven (AUTHOR)
المصدر: Journal of Consumer Research. Jun2024, Vol. 51 Issue 1, p29-41. 13p.
مصطلحات موضوعية: *BRAND awareness, *CONSUMERS, *EXPECTATION (Psychology), *ADVERTISING, LEARNING, AFFECT (Psychology)
الشركة/الكيان: COCA-Cola Foundation
-
2دورية
المصدر: PMR.africa. 2024, Vol. 35 Issue 3, p52-60. 9p.
مصطلحات موضوعية: *BRAND awareness, *ECONOMIC expansion, *CORPORATE governance
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sikka, Simran1 (AUTHOR) simran.rs.imsar@mdurohtak.ac.in, Kumar, Jitender1 (AUTHOR)
المصدر: Small Enterprises Development, Management & Extension Journal (SEDME). Mar2024, Vol. 51 Issue 1, p41-53. 13p.
مصطلحات موضوعية: *BRAND awareness, *CLOTHING industry, *MILLENNIAL consumers, *BRAND personification, *NONPROBABILITY sampling, *PERCEIVED quality, PERCEPTION (Philosophy)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Maisarah, Maisarah1 maisarah@fbs.unipdu.ac.id, Santoso, Herjanti Nursuksmaningtyas
المصدر: Indonesian Journal of Advanced Research (IJAR). May2024, Vol. 3 Issue 5, p567-580. 14p.
مصطلحات موضوعية: *BRAND awareness, *STAKEHOLDERS, *USER-generated content, *BRANDING (Marketing), *BRAND equity, *MARKETING strategy
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Marshall, Pablo1 (AUTHOR) pmarshall@uc.cl
المصدر: International Journal of Market Research. Jul2022, Vol. 64 Issue 4, p526-540. 15p. 3 Charts, 4 Graphs.
مصطلحات موضوعية: *BRAND awareness, *BRAND personification, *BRAND image, *AWARENESS advertising, *CONSUMER profiling, PERSONALITY
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Bergkvist, Lars1 (AUTHOR), Taylor, Charles R.2 (AUTHOR)
المصدر: Journal of Advertising. Jun/Jul2022, Vol. 51 Issue 3, p294-307. 14p. 1 Chart.
مصطلحات موضوعية: *AWARENESS advertising, *BRAND awareness, *ADVERTISING effectiveness, *CONSUMER attitudes, *ADVERTISING
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hodges, Brady T, Estes, Zachary, Warren, Caleb
المصدر: Journal of Consumer Research; Feb2024, Vol. 50 Issue 5, p865-886, 22p
مصطلحات موضوعية: SLOGANS, LINGUISTICS, CONSUMER attitudes, BRAND awareness, EYE tracking, CONSUMER behavior
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Azizah1 azizaheji08@gmail.com, Heryahya, Andang2
المصدر: Airlangga Journal of Innovation Management. 2024, Vol. 5 Issue 1, p141-153. 13p.
مصطلحات موضوعية: *MARKETING strategy, *BRAND awareness, *ADVERTISING endorsements, BADMINTON players
مصطلحات جغرافية: INDONESIA
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hassim, Affendy Abu1 affendy.hassim@unikl.edu.my, Shamsudin, Mohd Farid2 mfarid@unikl.edu.my, Zandi, Gholamreza2 zandi@unikl.edu.my, Ismail, Nasution3 nasution.ismail@unikl.edu.my
المصدر: Journal of Information Technology Management (JITM). 2024, Vol. 16 Issue 1, p201-216. 16p.
مصطلحات موضوعية: *ELECTRONIC commerce, *BRAND awareness, *QUESTIONNAIRES, *CONSUMERS, ACQUISITION of data
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Purnama, Yunus Indra1, Wening, Nur1
المصدر: International Journal of Research in Business & Social Science. Nov2023, Vol. 12 Issue 8, p83-91. 9p.
مصطلحات موضوعية: *BRAND image, *BRAND awareness, *BRAND equity, *CONSUMERS, T-test (Statistics)