-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Rahimi, Ramy A.1 (AUTHOR) rahimia@erau.edu, Oh, Grace S.2 (AUTHOR)
المصدر: Journal of Marketing Analytics. Jun2024, Vol. 12 Issue 2, p182-197. 16p.
مصطلحات موضوعية: *CAREER development, *TECHNOLOGICAL innovations, BLENDED learning, EDUCATORS, DIGITAL technology, PARENT attitudes
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ren, Chenshan1,2 (AUTHOR), Song, Wei1 (AUTHOR) songwei@muc.edu.cn, Lyu, Xinchen3,4 (AUTHOR)
المصدر: Future Generation Computer Systems. Jul2024, Vol. 156, p301-312. 12p.
مصطلحات موضوعية: *MOBILE computing, *ENERGY consumption, *RESOURCE allocation, BLENDED learning, WIRELESS channels, EDGE computing
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Savara, Vandana1 (AUTHOR) vandanasavara@hotmail.com, Assaf, Yousef2 (AUTHOR) ymacad@rit.edu, Hariri, Mustafa2 (AUTHOR) mfhcad@rit.edu, Alastal, Haya Bassam2 (AUTHOR) hba5469@g.rit.edu, Asad, Rania2 (AUTHOR) rma3828@g.rit.edu
المصدر: International Journal of Quality & Reliability Management. 2024, Vol. 41 Issue 5, p1270-1289. 20p.
مصطلحات موضوعية: *COVID-19 pandemic, BLENDED learning, LITERATURE reviews, BLOOM'S taxonomy, STUDENT attitudes, ONLINE education
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Saeedeh Torabi
المصدر: Anatolian Journal of Education. 2024 9(1):1131-1144.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
الواصفات: Foreign Countries, Females, English (Second Language), Second Language Learning, Flipped Classroom, Blended Learning, Language Proficiency, Second Language Instruction, Student Attitudes, Positive Attitudes, Pragmatics, Knowledge Level
مصطلحات جغرافية: Iran (Tehran)
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Anuchit Anupan, Benjamas Chimmalee
المصدر: Anatolian Journal of Education. 2024 9(1):1-18.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 18
الواصفات: Undergraduate Students, Metacognition, Cognitive Ability, Problem Solving, Blended Learning, Information Storage, Educational Technology, Technology Uses in Education, Mathematics Education, Mathematics Instruction, Mathematics Skills, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Thailand
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Aysegul Liman Kaban (ORCID
0000-0003-3813-2888 ), Esra Yataganbaba (ORCID0000-0002-1501-7070 ), Alev Ates Cobanoglu (ORCID0000-0002-8319-9822 ), Mehmet Kokoc (ORCID0000-0002-1347-8033 )المصدر: Turkish Online Journal of Distance Education. 2024 25(2):157-173.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
الواصفات: Foreign Countries, Teacher Competencies, Readiness, Blended Learning, Educational Technology, Test Validity, Test Reliability, Teacher Attitudes, Barriers, Elementary Secondary Education, In Person Learning, Electronic Learning
مصطلحات جغرافية: Turkey
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Sibel Ergün Elverici (ORCID
0000-0002-6921-5013 )المصدر: Shanlax International Journal of Education. 2024 12(2):1-7.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 7
الواصفات: Technology Uses in Education, Handheld Devices, Electronic Learning, Blended Learning, Educational Environment, Second Language Learning, English (Second Language), High School Students, Technology Integration, Grade 9, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Turkey (Istanbul)
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Nehreen Maj (ORCID
0000-0002-7316-9523 ), Arjumand Ara (ORCID0000-0001-9996-291X ), Sarwar R. Chowdhuryالمصدر: Shanlax International Journal of Education. 2024 12(2):20-31.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
الواصفات: Barriers, Electronic Learning, Distance Education, COVID-19, Pandemics, Blended Learning, Technology Uses in Education, College Faculty, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Bangladesh
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Eka Ariyati, Herawati Susilo, Hadi Suwono, Fatchur Rohman
المصدر: Journal of Biological Education Indonesia (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia). 2024 10(1):85-95.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
الواصفات: Cognitive Processes, Science Education, Teaching Methods, Blended Learning, Outcomes of Education, Learning Management Systems, Videoconferencing, Computer Software, Biology, Learning Processes, Inquiry, Active Learning, Essay Tests, Comparative Analysis, Instructional Effectiveness, Undergraduate Students, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Indonesia
-
10رسالة جامعية
المؤلفون: Quitián Bernal, Sandra Patricia
المساهمون: University/Department: Universitat Rovira i Virgili. Departament de Pedagogia
مرشدي الرسالة: González Martínez, Juan
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: aprenentatge combinat, formació del professor, treball col·laboratiu, aprendizaje combinado, formación profesoral, trabajo colaborativo, blended learning, teacher training, collaborative work, Ciències Socials i Jurídiques
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/688752Test