-
1دورية أكاديمية
المصدر: South African Journal of Communication Disorders, Vol 70, Iss 1, Pp e1-e9 (2023)
مصطلحات موضوعية: attendance rate, diagnostic audiology, clinic non-attendance, early intervention, south africa, Oral communication. Speech, P95-95.6
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://sajcd.org.za/index.php/sajcd/article/view/967Test; https://doaj.org/toc/0379-8046Test; https://doaj.org/toc/2225-4765Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jen Sothornwit, Srinaree Kaewrudee, Woraluck Somboonporn, Orathai Seanbon, Chetta Ngamjarus
المصدر: Heliyon, Vol 9, Iss 5, Pp e16242- (2023)
مصطلحات موضوعية: Attendance rate, COVID-19, Exclusive breastfeeding, Long-acting reversible contraception, Telemedicine, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2405844023034497Test; https://doaj.org/toc/2405-8440Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Dr. Ambili Madhu Thampi
المصدر: 'Journal of Research & Development' 15(9) 151-156
مصطلحات موضوعية: Disparity, Gross Attendance Rate, Net Attendance Rate, Dropout, Quintile class
العلاقة: https://zenodo.org/record/7943771Test; https://doi.org/10.5281/zenodo.7943771Test; oai:zenodo.org:7943771
الإتاحة: https://doi.org/10.5281/zenodo.7943771Test
https://doi.org/10.5281/zenodo.7943770Test
https://zenodo.org/record/7943771Test -
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Costa, Danielle de Oliveira
المصدر: Pesquisa e Debate em Educação; v. 13 (2023): Dossiê: Estatísticas e Avaliação Educacional; 1-16, e35586 ; 2237-9444 ; 2237-9436
مصطلحات موضوعية: Avaliação Educacional, Censitarização, Taxas de participação, Saeb, Ideb, Evaluaciones Educativas, Investigación Censal, Índice de Asistencia, Educational Assessments, Census research, Attendance rate
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://periodicos.ufjf.br/index.php/RPDE/article/view/35586/26970Test; https://periodicos.ufjf.br/index.php/RPDE/article/view/35586Test
الإتاحة: https://doi.org/10.34019/2237-9444.2023.v13.35586Test
https://periodicos.ufjf.br/index.php/RPDE/article/view/35586Test -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Erik Haugom
المصدر: Heliyon, Vol 8, Iss 11, Pp e11307- (2022)
مصطلحات موضوعية: Covid-19, Digital teaching, Online learning, Attendance rate, Higher education, Science (General), Q1-390, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2405844022025956Test; https://doaj.org/toc/2405-8440Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Haugom, Erik
المصدر: 0 ; 8 ; Heliyon ; 11
مصطلحات موضوعية: digital teaching, online learning, attendance rate, higher education, VDP::Samfunnsvitenskap: 200
جغرافية الموضوع: Norway
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Heliyon. 2022, 8 (11), .; urn:issn:2405-8440; https://hdl.handle.net/11250/3059482Test; https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2022.e11307Test; cristin:2088668
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Masahide Ogino, 荻野 昌秀
المصدر: 発達障害研究 / JAPANESE JOURNAL ON DEVELOPMENTAL DISABILITIES. 2022, 44(1):86
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Chloe García-Poole, Sonia Byrne, María-José Rodrigo
المصدر: Psychosocial Intervention, Vol 28, Iss 2, Pp 57-65 (2019)
مصطلحات موضوعية: Evidence-based community program, Adolescence, Implementation components, Attendance rate, Positive youth development, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journals.copmadrid.org/pi/archivos/1132_0559_inter_28_2_0057.pdfTest; https://doaj.org/toc/1132-0559Test; https://doaj.org/toc/2173-4712Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Donna Lykke Wolff, Frans Boch Waldorff, Christian von Plessen, Christian Backer Mogensen, Thomas Lund Sørensen, Kim Christian Houlind, Søren Bie Bogh, Katrine Hass Rubin
المصدر: BMC Health Services Research, Vol 19, Iss 1, Pp 1-11 (2019)
مصطلحات موضوعية: Non-attendance, No-show, Attendance rate, Chronic patients, Hospital outpatient clinic, Appointments, Public aspects of medicine, RA1-1270
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://link.springer.com/article/10.1186/s12913-019-4208-9Test; https://doaj.org/toc/1472-6963Test
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Quaestio - Revista de Estudos em Educação; v. 23 n. 2 (2021); 503-521 ; 2177-5796 ; 1518-2886
مصطلحات موضوعية: Educação superior, Taxa de atendimento, Acesso, Higher education, Attendance rate, Access, Educación universitária, Cuota de asistencia, Acceso
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://periodicos.uniso.br/quaestio/article/view/3743/4468Test; https://periodicos.uniso.br/quaestio/article/view/3743Test
الإتاحة: https://doi.org/10.22483/2177-5796.2021v23n2p503-521Test
https://periodicos.uniso.br/quaestio/article/view/3743Test