-
1دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Deaf Studies and Deaf Education. Jul 2023 28(3):300-310.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
الواصفات: Metacognition, Parenting Styles, Deafness, Resilience (Psychology), Mothers, Parent Child Relationship, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Iran
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Safarpour, Farzaneh (ORCID
0000-0002-5354-7443 ), Ashori, Mohammad (ORCID0000-0002-1685-2932 )المصدر: Exceptionality. 2023 31(3):185-197.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 13
الواصفات: Resilience (Psychology), Deafness, Measures (Individuals), Self Control, Parent Child Relationship, Parent Education, Mothers, Comparative Analysis, Special Schools, Mother Attitudes, Foreign Countries, Intervention, Program Effectiveness
مصطلحات جغرافية: Iran
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Ashori, Mohammad (ORCID
0000-0002-1685-2932 )المصدر: Journal of Deaf Studies and Deaf Education. Jul 2022 27(3):234-244.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
الواصفات: Short Term Memory, Rehabilitation, Cognitive Processes, Deafness, Hearing Impairments, Young Children, Intervention, Program Effectiveness, Receptive Language, Expressive Language, Language Skills, Speech Communication
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Danadel, Mehrshid1 (AUTHOR), Ashori, Mohammad1 (AUTHOR) m.ashori@edu.ui.ac.ir
المصدر: Current Psychology. May2024, Vol. 43 Issue 17, p15366-15375. 10p.
مصطلحات موضوعية: *ANALYSIS of covariance, *PROBLEM solving, EMOTION regulation, HEARING impaired, TEENAGERS, PSYCHOLOGICAL adaptation
مصطلحات جغرافية: ISFAHAN (Iran)
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ashori, Mohammad (ORCID
0000-0002-1685-2932 ), Jalil-Abkenar, Seyyedeh Somayyeh (ORCID0000-0003-0496-8273 )المصدر: Deafness & Education International. 2021 23(2):84-102.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
الواصفات: Deafness, Hearing Impairments, Adolescents, Quality of Life, Special Schools, Foreign Countries, Emotional Intelligence, Emotional Response, Self Control, Training, Intervention, Emotional Development
مصطلحات جغرافية: Iran (Tehran)
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ashori, Mohammad1 (AUTHOR) m.ashori@edu.ui.ac.ir
المصدر: International Journal of Disability, Development & Education. May2024, p1-13. 13p. 1 Illustration, 5 Charts.
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Intellectual Disabilities. Sep 2019 23(3):385-396.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
الواصفات: Child Rearing, Mental Health, Mothers, Intellectual Disability, Control Groups, Pretests Posttests, Experimental Groups, Parenting Styles, Males, Elementary School Students, Foreign Countries, Students with Disabilities, Special Schools, Parent Student Relationship
مصطلحات جغرافية: Iran
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ashori, Mohammad1 (AUTHOR) m.ashori@edu.ui.ac.ir
المصدر: Current Psychology. Mar2024, Vol. 43 Issue 10, p8740-8751. 12p.
مصطلحات موضوعية: *ANALYSIS of covariance, *MULTIVARIATE analysis, COGNITIVE remediation, DEAF students, COGNITIVE training
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ashori, Mohammad, Rashidi, Bahar
المصدر: Iranian Rehabilitation Journal; Mar2024, Vol. 22 Issue 1, p1-10, 10p
مصطلحات موضوعية: DEAFNESS & psychology, CROSS-sectional method, PSYCHOLOGICAL distress, MENTAL health, HEALTH status indicators, STATISTICAL sampling, QUESTIONNAIRES, ANXIETY, QUALITY of life, HEARING disorders, SOCIAL support, INTERPERSONAL relations, WELL-being, PEOPLE with disabilities, MENTAL depression, SOCIAL stigma, ADOLESCENCE
مصطلحات جغرافية: IRAN
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Ashori, Mohammad
المصدر: Journal of Otology ; volume 17, issue 3, page 130-135 ; ISSN 1672-2930
مصطلحات موضوعية: Otorhinolaryngology
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.joto.2022.04.002Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S1672293022000307?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S1672293022000307?httpAccept=text/plainTest