-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Soneira, Carlos (ORCID
0000-0002-2902-268X ), González-Calero, José Antonio (ORCID0000-0003-0842-8151 ), Arnau, David (ORCID0000-0002-2849-8248 )المصدر: Educational Studies in Mathematics. Sep 2023 114(1):109-127.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 19
الواصفات: Algebra, Word Problems (Mathematics), Problem Solving, Mathematics Instruction, Secondary School Students, Secondary School Mathematics, Accuracy, Models, Barriers, Language Usage
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Carbonell-Jornet, Aida (ORCID
0000-0002-2004-2481 ), Diago, Pascual D. (ORCID0000-0002-0900-8098 ), Arnau, David (ORCID0000-0002-2849-8248 ), García-Moreno, Miguel A. (ORCID0000-0001-6182-4335 )المصدر: International Electronic Journal of Elementary Education. Jan 2022 14(3):387-403.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
الواصفات: Computation, Mathematics Skills, Preschool Children, Preschool Education, Intervention, Program Effectiveness, Skill Development, Age Differences, Foreign Countries, Instructional Design, Public Schools, Visual Aids
مصطلحات جغرافية: Spain
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: del Olmo-Muñoz, Javier (ORCID
0000-0001-8754-0648 ), González-Calero, José Antonio (ORCID0000-0003-0842-8151 ), Diago, Pascual D. (ORCID0000-0002-0900-8098 ), Arnau, David (ORCID0000-0002-2849-8248 ), Arevalillo-Herráez, Miguel (ORCID0000-0002-0350-2079 )المصدر: ZDM: Mathematics Education. Feb 2023 55(1):35-48.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
الواصفات: COVID-19, Pandemics, School Closing, Distance Education, Mathematics Instruction, Word Problems (Mathematics), Problem Solving, Educational Technology, Technology Uses in Education, Intelligent Tutoring Systems
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Albornoz-De Luise, Romina Soledad (ORCID
0000-0001-7410-3430 ), Arevalillo-Herraez, Miguel (ORCID0000-0002-0350-2079 ), Arnau, David (ORCID0000-0002-2849-8248 )المصدر: IEEE Transactions on Learning Technologies. 2023 16(5):722-735.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
الواصفات: Intelligent Tutoring Systems, Natural Language Processing, Artificial Intelligence, Models, Interaction
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Rodríguez-Martínez, José Antonio (ORCID
0000-0001-8151-676X ), González-Calero, José Antonio (ORCID0000-0003-0842-8151 ), Olmo-Muñoz, Javier (ORCID0000-0001-8754-0648 ), Arnau, David (ORCID0000-0002-2849-8248 ), Tirado-Olivares, Sergio (ORCID0000-0002-8557-5115 )المصدر: British Journal of Educational Technology. Jan 2023 54(1):76-97.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 22
الواصفات: Foreign Countries, Elementary School Students, Grade 5, Mathematics Instruction, Individualized Instruction, Teaching Methods, Homework, Learning Analytics, Formative Evaluation, Fractions, Sequential Approach, Mathematics Skills, Error Patterns, Problem Solving, Concept Formation, Comprehension
مصطلحات جغرافية: Spain
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: del Olmo-Muñoz, Javier (ORCID
0000-0001-8754-0648 ), González-Calero, José Antonio (ORCID0000-0003-0842-8151 ), Diago, Pascual D. (ORCID0000-0002-0900-8098 ), Arnau, David (ORCID0000-0002-2849-8248 ), Arevalillo-Herráez, Miguel (ORCID0000-0002-0350-2079 )المصدر: British Journal of Educational Technology. Nov 2022 53(6):1976-1992.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 17
الواصفات: Problem Solving, Arithmetic, Grade 5, Grade 6, Training, Word Problems (Mathematics), Gender Differences, Competence, Intelligent Tutoring Systems, Cognitive Ability, Cognitive Processes
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Diago, Pascual D. (ORCID
0000-0002-0900-8098 ), Yáñez, Dionisio F. (ORCID0000-0002-6206-1971 ), Arnau, David (ORCID0000-0002-2849-8248 )المصدر: Journal for the Study of Education and Development. 2022 45(2):311-350.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 40
الواصفات: Pattern Recognition, Mathematics Skills, Preschool Children, Kindergarten, Young Children, Grade 1, Early Childhood Education, Cognitive Processes, Charter Schools, Foreign Countries, Task Analysis, Attention, Performance, Difficulty Level
مصطلحات جغرافية: Spain
-
8مؤتمر
المؤلفون: Ferrando, Lara, González Calero, José Antonio, Arnau, David
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Libro de Actas XXV Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática (SEIEM 2022); Ferrando Esteve, L., González Calero, J. A. y Arnau, D. (2022). Percepción del alumnado de secundaria hacia la utilidad e interés de la invención de problemas algebraicos. En T. F. Blanco, C. Núñez-García, M. C. Cañadas y J. A. González-Calero (Eds.), Investigación en Educación Matemática XXV. SEIEM.; http://hdl.handle.net/10234/204808Test
-
9دورية أكاديمية
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Soneira, Carlos, González-Calero, José Antonio, Arnau, David
المساهمون: Agencia Estatal de Investigación, Junta de Comunidades de Castilla-La Mancha, Universidade da Coruña
المصدر: Educational Studies in Mathematics ; volume 114, issue 1, page 109-127 ; ISSN 0013-1954 1573-0816
مصطلحات موضوعية: Education, General Mathematics