-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ju Yeon Kim, Mi Jeong Kim
المصدر: Journal of Asian Architecture and Building Engineering, Vol 23, Iss 2, Pp 515-527 (2024)
مصطلحات موضوعية: neuromarketing, visual attention, customer preference, area of interest (aoi), eye-tracking, Architecture, NA1-9428, Building construction, TH1-9745
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://doaj.org/toc/1347-2852Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Carla Daniela Guantay, Laura Mena-García, Miguel Angel Tola-Arribas, María José Garea García-Malvar, Marta Para-Prieto, María Gloria González-Fernández, Agustín Mayo-Iscar, José Carlos Pastor-Jimeno
المصدر: Journal of Eye Movement Research, Vol 17, Iss 2 (2024)
مصطلحات موضوعية: eye movement, eye tracking, saccades, area of interest, gaze, reading, Human anatomy, QM1-695
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Julien Mercier, Olivier Ertz, Erwan Bocher
المصدر: Journal of Eye Movement Research, Vol 17, Iss 3 (2024)
مصطلحات موضوعية: Mobile Eye Tracking Methodology, Dynamic Area of Interest, Dwell Time, Frame-by-frame analysis, Vision Transformer, Location-based Augmented Reality, Human anatomy, QM1-695
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Mercier, Julien, Ertz, Olivier, Bocher, Erwan
المصدر: Journal of Eye Movement Research; Bd. 17 Nr. 3 (2024) ; Journal of Eye Movement Research; Vol. 17 No. 3 (2024) ; 1995-8692
مصطلحات موضوعية: Mobile Eye Tracking Methodology, Dynamic Area of Interest, Dwell Time, Frame-by-frame analysis, Vision Transformer, Location-based Augmented Reality, Educational Technology
وصف الملف: application/pdf; application/zip
العلاقة: https://bop.unibe.ch/JEMR/article/view/10934/14127Test; https://bop.unibe.ch/JEMR/article/view/10934/14128Test; https://bop.unibe.ch/JEMR/article/view/10934/14129Test; https://bop.unibe.ch/JEMR/article/view/10934Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Eydi Lopez-Hernandez, Andrea Magadan-Salazar, Raúl Pinto-Elías, Nimrod González-Franco, Miguel A. Zuniga-Garcia
المصدر: Mathematics, Vol 12, Iss 7, p 1062 (2024)
مصطلحات موضوعية: localization of the area of interest, ear biometric system, MediaPipe, YOLOv5s, Mathematics, QA1-939
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Linda Krauze, Mara Delesa-Velina, Tatjana Pladere, Gunta Krumina
المصدر: Journal of Eye Movement Research, Vol 16, Iss 1 (2023)
مصطلحات موضوعية: depth perception, binocular disparity, 3D image, 2D layout, item distance, area of interest, Human anatomy, QM1-695
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Yu-nuo Cheng, Xia Zhong, Li-wei Tian
المصدر: Transportation Research Interdisciplinary Perspectives, Vol 18, Iss , Pp 100767- (2023)
مصطلحات موضوعية: AR-HUD, Driving behaviour, Risk driving, Eye movement, Area of interest, Transportation and communications, HE1-9990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2590198223000143Test; https://doaj.org/toc/2590-1982Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Qin, Hui, Vrugt, Jasper A, Xie, Xiongyao, Zhou, Yunxiang
مصطلحات موضوعية: Underground structure, Crosshole ground-penetrating radar, Bayesian waveform inversion, Markov chain Monte Carlo, Discrete cosine transform, Area of interest, Engineering, Built Environment and Design, Building & Construction
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/6945b6w8Test
-
9دورية أكاديمية
مصطلحات موضوعية: Underground structure, Crosshole ground-penetrating radar, Bayesian waveform inversion, Markov chain Monte Carlo, Discrete cosine transform, Area of interest, Engineering, Built Environment And Design, Building & Construction, Built Environment and Design
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/6945b6w8Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Frutas, Magda Languian
مصطلحات موضوعية: Learning Styles, Teaching Style, Conditions of Learning, Modes of Learning, Area of Interest, Expectancy Score, Pre-service Teachers
العلاقة: Magda Languian Frutas (2023). Breaking the Mold: How Pre-Service Teachers' Learning Styles Are Revolutionizing Teaching and Learning. Journal for Educators, Teachers and Trainers, Vol. 14(3). 667-678. [DOI:10.47750/jett.2023.14.03.078]; https://hdl.handle.net/10481/83383Test