-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hall, LaTreese V. (ORCID
0000-0002-2012-2449 ), Rengel, Melanie, Bowley, Hannah, Alvarez-Vargas, Daniela, Abad, Carla, Overton, Dyamond, Pruden, Shannon M.المصدر: Developmental Psychology. Sep 2023 59(9):1676-1690.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Sponsoring Agency: National Institute of General Medical Sciences (NIGMS) (DHHS/NIH)
National Science Foundation (NSF) -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Alvarez-Vargas, Daniela, Braithwaite, David, Lortie-Forgues, Hugues, Moore, Melody, Wan, Sirui, Bailey, Drew, Bailey, Elizabeth
المصدر: PLoS One. 18(10)
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/7f94t4n2Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Wan, Sirui (ORCID
0000-0002-8750-0977 ), Brick, Timothy R., Alvarez-Vargas, Daniela, Bailey, Drew H.المصدر: Developmental Psychology. Feb 2023 59(2):216-228.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Sponsoring Agency: Institute of Education Sciences (ED)
Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (DHHS/NIH)IES Funded: Yes
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Alvarez-Vargas, Daniela (ORCID
0000-0002-4075-1154 ), Wan, Sirui, Fuchs, Lynn S. (ORCID0000-0003-2099-5247 ), Klein, Alice, Bailey, Drew H.المصدر: Journal of Research on Educational Effectiveness. 2023 16(2):271-299.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Sponsoring Agency: Eunice Kennedy Shriver National Institute of Child Health and Human Development (NICHD) (DHHS/NIH)
Institute of Education Sciences (ED)
National Science Foundation (NSF)معرفات التقييم و الدراسة: Wide Range Achievement Test
IES Funded: Yes
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Alvarez-Vargas, Daniela (ORCID
0000-0002-4075-1154 ), Perez, Jessica Paola Lopez, Bermudez, Vanessa Noemy, Beltrán-Grimm, Susana, Santana, Evelyn, Begolli, Kreshnik, Bustamante, Andres Sebastianالمصدر: Theory Into Practice. 2023 62(2):166-180.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Bustamante, Andres S. (ORCID
0000-0002-7678-816X ), Begolli, Kreshnik Nasi (ORCID0000-0003-4801-6688 ), Alvarez-Vargas, Daniela (ORCID0000-0002-4075-1154 ), Bailey, Drew H., Richland, Lindsey Engle (ORCID0000-0003-1514-6013 )المصدر: Journal of Educational Psychology. Aug 2022 114(6):1307-1320.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Guo, Siling, Bailey, Drew H., Rhodes, Katherine, Begolli, Kreshnik Nasi, Bermudez, Vanessa N., Lawrence, LuEttaMae, Alvarez-Vargas, Daniela, Acevedo-Farag, Lourdes M., Ahn, June, Bustamante, Andres S., Richland, Lindsey E.
المساهمون: Elsevier Ltd
المصدر: Instructional Technology and Learning Sciences Faculty Publications
مصطلحات موضوعية: Playful learning, Rational numbers, Randomized control trials, Emotions, Math anxiety, Educational Assessment, Evaluation, and Research, Instructional Media Design, Library and Information Science
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://digitalcommons.usu.edu/itls_facpub/891Test; https://digitalcommons.usu.edu/context/itls_facpub/article/1893/viewcontent/ITLSfacpub2024_BucketsFunImpact_GuoBaileyRhodes.pdfTest
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.appdev.2024.101645Test
https://digitalcommons.usu.edu/itls_facpub/891Test
https://digitalcommons.usu.edu/context/itls_facpub/article/1893/viewcontent/ITLSfacpub2024_BucketsFunImpact_GuoBaileyRhodes.pdfTest -
8
المؤلفون: Alvarez-Vargas, Daniela
مصطلحات موضوعية: Education, Mathematics education, Statistics, Adaptation, Evaluation, Forecasting, Implementation, Research design
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://escholarship.org/uc/item/23r6p6kdTest
-
9دورية أكاديمية
المصدر: J Exp Child Psychol ; ISSN:1096-0457 ; Volume:243
مصطلحات موضوعية: Early childhood, Home math environment, Home numeracy, Math performance, Math talk, Meta-analysis, Preregistration
العلاقة: https://doi.org/10.1016/j.jecp.2024.105920Test; https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38643736Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Alvarez-Vargas, Daniela, Begolli, Kreshnik Nasi, Choc, Marsha, Acevedo-Farag, Lourdes M., Bailey, Drew H., Richland, Lindsey, Bustamante, Andres
المصدر: Journal of Experimental Child Psychology ; volume 239, page 105777 ; ISSN 0022-0965
الإتاحة: https://doi.org/10.1016/j.jecp.2023.105777Test
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0022096523001534?httpAccept=text/xmlTest
https://api.elsevier.com/content/article/PII:S0022096523001534?httpAccept=text/plainTest