يعرض 1 - 10 نتائج من 152 نتيجة بحث عن '"Alghamdi Sarah"', وقت الاستعلام: 1.05s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    رسالة جامعية

    المؤلفون: Alghamdi, Sarah M.

    مرشدي الرسالة: Hoehndorf, Robert, Computer, Electrical and Mathematical Science and Engineering (CEMSE) Division, Gojobori, Takashi, Moshkov, Mikhail

    العلاقة: N/A

  3. 3
    دورية أكاديمية

    المساهمون: Computational Bioscience Research Center (CBRC), Computer, Electrical, and Mathematical Sciences & Engineering Division, King Abdullah University of Science and Technology, 4700 KAUST, 23955, Thuwal, Saudi Arabia., Computer Science Program, Computer, Electrical and Mathematical Science and Engineering (CEMSE) Division, Computational Bioscience Research Center (CBRC), King Abdul-Aziz University, Faculty of Computing and Information Technology, 25732, Rabigh, Saudi Arabia.

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: https://jbiomedsem.biomedcentral.com/articles/10.1186/s13326-023-00290-yTest; Alghamdi, S. M., & Hoehndorf, R. (2023). Improving the classification of cardinality phenotypes using collections. Journal of Biomedical Semantics, 14(1). https://doi.org/10.1186/s13326-023-00290-yTest; 2-s2.0-85166784135; Journal of biomedical semantics; PMC10405428; http://hdl.handle.net/10754/694130Test; 14

  4. 4
    دورية أكاديمية
  5. 5
    دورية أكاديمية

    المصدر: Endoscopy ; volume 55, issue S 01, page E368-E369 ; ISSN 0013-726X 1438-8812

  6. 6
    دورية أكاديمية
  7. 7
    مؤتمر

    المساهمون: Computational Bioscience Research Center, Computer, Electrical & Mathematical Sciences and Engineering Division, King Abdullah University of Science and Technology, 4700 KAUST, 23955 Thuwal, Saudi Arabia, Computer Science Program, Computational Bioscience Research Center (CBRC), Computer, Electrical and Mathematical Science and Engineering (CEMSE) Division, King Abdul-Aziz University, Faculty of Computing and Information Technology, Rabigh, 25732, Kingdom of Saudi Arabia

    وصف الملف: application/pdf

    العلاقة: https://ceur-ws.org/Vol-3324Test/; 2-s2.0-85146433898; 137-144; http://hdl.handle.net/10754/689808Test; 3324

  8. 8
    دورية أكاديمية
  9. 9
    دورية أكاديمية
  10. 10
    دورية أكاديمية