-
1رسالة جامعية
المؤلفون: Obis Monné, Aina
المساهمون: University/Department: Universitat Pompeu Fabra. Departament de Traducció i Ciències del llenguatge
مرشدي الرسالة: Bach, Carme, Cañada Pujols, Ma. Dolors
المصدر: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
مصطلحات موضوعية: Teoria sociocultural, Ensenyament i aprenentatge de conceptes, Marcadors discursius, Llengua catalana, Estudiants universitaris, Gènere discursiu, Seqüència didàctica, Mediació, Bastiment col·lectiu, Interacció entre iguals, Reflexió metalingüística, Reflexió metadiscursiva, Construcció conjunta del coneixement, Presa de consciència, Anàlisi del discurs sociocultural, Autoregulació, Sociocultural theory, Teaching and learning concepts, Discourse markers, Catalan language, University students, Discourse genre, Academic genre, Didactic sequence, Mediation, Collective scaffolding, Peer interactions, Metalinguistic reflection, Metadiscursive reflection, Co-construction of knowledge, Language awareness, Sociocultural discourse analysis, Self-regulation
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: http://hdl.handle.net/10803/593502Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Olga A. Boginskaya
المصدر: Training, Language and Culture, Vol 6, Iss 3, Pp 55-66 (2022)
مصطلحات موضوعية: research article, abstract, academic discourse, academic genre, interactional metadiscourse markers, corpus, Education, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://rudn.tlcjournal.org/archive/6Test(3)/6(3)-04.pdf; https://doaj.org/toc/2520-2073Test; https://doaj.org/toc/2521-442XTest
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Camargo, Isabela Jordão de, Berberian, Ana Paula
المصدر: Revista Iberoamericana de Estudios en Educación; (2023) v. 18, esp. 1: Linguagens e Letramentos: olhares e diálogos intersetoriais; e023082 ; Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação; (2023) v. 18, esp. 1: Linguagens e Letramentos: olhares e diálogos intersetoriais; e023082 ; 1982-5587 ; 2446-8606 ; 10.21723/riaee.v18iesp.1
مصطلحات موضوعية: Género académico, Letramiento, Lectura, Escritura, Educación superior, Educación y Fonoaudiología, Gênero acadêmico, Letramento, Leitura, Escrita, Ensino superior, Educação e Fonoaudiologia, Academic genre, Literacy, Reading, Writing, Higher education, Education and Speech Language Therapy
وصف الملف: application/pdf; text/html
العلاقة: https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/18482/16563Test; https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/18482/16564Test; https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/18482/16565Test; https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/18482/16566Test; https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/18482/16596Test; https://periodicos.fclar.unesp.br/iberoamericana/article/view/18482Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Yusef Rajabi
المصدر: Future of Medical Education Journal, Vol 11, Iss 4, Pp 46-51 (2021)
مصطلحات موضوعية: english for academic purposes, medical students, academic genre, strategy-based instruction, Nursing, RT1-120, Medicine (General), R5-920
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://fmej.mums.ac.ir/article_19195_c9ca2794e367cc330a80b8dbcd30294c.pdfTest; https://doaj.org/toc/2251-8347Test; https://doaj.org/toc/2251-8355Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Emmanuel Mensah Bonsu
المصدر: LET: Linguistics, Literature and English Teaching Journal, Vol 11, Iss 2, Pp 79-104 (2021)
مصطلحات موضوعية: academic genre, genre theory, dissertation abstracts, lexico-grammatical features, moves, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://jurnal.uin-antasari.ac.id/index.php/let/article/view/5078Test; https://doaj.org/toc/2086-9606Test; https://doaj.org/toc/2549-2454Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Lilia Raitskaya, Elena Tikhonova
المصدر: Journal of Language and Education, Vol 6, Iss 3, Pp 162-172 (2020)
مصطلحات موضوعية: high-ranking journal, scholarly editing, rhetoric schema, international journal, academic genre, academic writing, Education, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Boginskaya, Olga
المصدر: Discourse and Interaction; Vol 15 No 2 (2022): Discourse and Interaction ; 5-27 ; Discourse and Interaction; Vol. 15 No. 2 (2022): Discourse and Interaction ; 1805-952X ; 1802-9930
مصطلحات موضوعية: research article abstract, academic discourse, academic genre, interactional metadiscourse markers
وصف الملف: application/pdf
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Erdem Akbaş, Maryam Farnia
المصدر: Ibérica, Iss 42 (2021)
مصطلحات موضوعية: move analysis, digital academic genre, soft and hard sciences, highlights section, research articles, Language and Literature, Philology. Linguistics, P1-1091
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://revistaiberica.org/index.php/iberica/article/view/600Test; https://doaj.org/toc/1139-7241Test; https://doaj.org/toc/2340-2784Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Aleksei Pleshkov, Jan Surman
المصدر: Studia Historiae Scientiarum, Vol 20 (2021)
مصطلحات موضوعية: reviews, epistemic virtues, communal practices, scientific self, academic genre, future of humanities, History of scholarship and learning. The humanities, AZ20-999, Science (General), Q1-390
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://ojs.ejournals.eu/SHS/article/view/7546Test; https://doaj.org/toc/2451-3202Test; https://doaj.org/toc/2543-702XTest
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Abdul Syahid
المصدر: Journal on English as a Foreign Language, Vol 9, Iss 1, Pp 20-41 (2019)
مصطلحات موضوعية: second/foreign language writing, academic writing, academic genre, writing strategies, English language, PE1-3729
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://e-journal.iain-palangkaraya.ac.id/index.php/jefl/article/view/952Test; https://doaj.org/toc/2088-1657Test; https://doaj.org/toc/2502-6615Test