-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: 蕭瑞民 Jui-Min Hsiao, 林大森 Da-Sen Lin, 莊致嘉 Chih-Chia Chuang
المصدر: Journal of Research in Education Sciences, Vol 68, Iss 4, Pp 227-255 (2023)
مصطلحات موضوعية: 學用相符, 就業職能, 階層線性模式, 勞力市場制度, 調節效果, education-job match, employee competency, hierarchical linear model, labor market institutions, moderating effect, Education, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://jories.ntnu.edu.tw/jres/PaperContent.aspx?cid=279&ItemId=1937&loc=twTest; https://doaj.org/toc/2073-753XTest
-
2دورية أكاديمية
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kota TAGAMI, Sadahito YOSHII, Saori BEPPU, 別府 さおり, 吉井 勘人, 田上 幸太
المصدر: 特殊教育学研究 / The Japanese Journal of Special Education. 2023, 60(4):197
-
4دورية أكاديمية
-
5دورية أكاديمية
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: 陳憶芬 Yi-Fen Chen, 林大森 Da-Sen Lin
المصدر: 臺灣教育社會學研究, Vol 21, Iss 2, Pp 1-59 (2021)
مصطلحات موضوعية: 就業職能, 職業距離, 調節式中介效果, 社會工作, professional competence, occupational distance, moderated mediation effect, social work, Theory and practice of education, LB5-3640, Sociology (General), HM401-1281
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.edubook.com.tw/OATw/detail.aspx?no=903103Test; https://doaj.org/toc/1680-2004Test
-
7دورية أكاديمية
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Masayuki Akutagawa, 芥川 祐征
المصدر: 学校改善研究紀要 / Journal of School Improvement and Leadership. 2022, 4:54
-
9
المصدر: 東京学芸大学紀要. 総合教育科学系 = Bulletin of Tokyo Gakugei University. Division of comprehensive educational science. 74:286-295
مصطلحات موضوعية: 職能開発, coaching, 教員研修, in-school training, ETYP:教育関連論文, teacher training, コーチング, 校内研修, professional development
وصف الملف: application/pdf
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::ebc47e710144140a84806f2cb514408dTest
http://hdl.handle.net/2309/00179992Test -
10
المؤلفون: Akihiko, Niimoto, Chitoshi, Araragi, Ryoko, Koshi
المصدر: 上越教育大学教職大学院研究紀要 = Bulletin of Teaching Profession Graduate School Joetsu University of Education. 10:65-74
مصطلحات موضوعية: 省察, 承認, 教師, teacher, professional growth, recognition, 職能成長, reflection
الوصول الحر: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::1d0e3026b32482231766256237cc0737Test
http://hdl.handle.net/10513/00008534Test