-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ališauskienė, Stefanija, Grigėnaitė, Julija
المصدر: Special Education; No. 45-46 (2023): Special Education [Ahead of Print]; 51–63 ; Special Education; Nr. 45-46 (2023): Specialusis ugdymas [Kaupiamasis]; 51–63 ; 2424-3299
مصطلحات موضوعية: differentiation, individualisation, personalisation in education, autism spectrum disorder, inclusive education, ugdymo diferencijavimas, individualizavimas, personalizavimas, autizmo spektro sutrikimas, įtraukusis ugdymas
وصف الملف: application/pdf; text/html
العلاقة: https://www.journals.vu.lt/special-education/article/view/27833/32695Test; https://www.journals.vu.lt/special-education/article/view/27833/32696Test; https://www.journals.vu.lt/special-education/article/view/27833Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15388/se.2023.45.4Test
https://www.journals.vu.lt/special-education/article/view/27833Test -
2دورية أكاديمية
المصدر: Pedagogika; Vol. 146 No. 2 (2022); 5-38 ; 2029-0551 ; 1392-0340
مصطلحات موضوعية: COVID-19, withdrawal phenomenon in learning, overcoming learning difficulties, lower secondary education, inclusive education, atsitraukimo fenomenas mokantis, mokymosi sunkumų įveika, pagrindinis ugdymas, įtraukusis ugdymas
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2966/2232Test; https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2966Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15823/p.2022.146.1Test
https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2966Test -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Raudeliūnaitė, Rita, Gudžinskienė, Vida
المصدر: Pedagogika; Vol. 147 No. 3 (2022): Pedagogika; 164-182 ; 2029-0551 ; 1392-0340
مصطلحات موضوعية: autizmo spektro sutrikimą turintis vaikas, įtraukusis ugdymas, pradinė mokykla, tėvų patirtys, child with autism spectrum disorder, inclusive education, primary school, experiences of parents
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2984/2336Test; https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2984Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15823/p.2022.147.8Test
https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2984Test -
4دورية أكاديمية
المصدر: Pedagogika; Vol. 146 No. 2 (2022); 129-147 ; 2029-0551 ; 1392-0340
مصطلحات موضوعية: blended learning, disability, higher education, ICT, inclusive education, faculty members, mišrusis mokymasis, negalia, aukštasis mokslas, IKT, įtraukusis ugdymas, dėstytojai
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2890/2238Test; https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2890Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15823/p.2022.146.7Test
https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2890Test -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Miltenienė, Lina, Melienė, Rita, Galkienė, Alvyra, Rutkienė, Aušra
المصدر: Pedagogika; Vol. 145 No. 1 (2022); 62-80 ; 2029-0551 ; 1392-0340
مصطلحات موضوعية: Special educational needs, COVID-19, inclusive education, learning difficulties, overcoming learning difficulties, Specialieji ugdymosi poreikiai, įtraukusis ugdymas, mokymosi sunkumai ir jų įveika
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2940/2031Test; https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2940Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15823/p.2022.145.4Test
https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2940Test -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Martins, Maria Helena Venâncio, Moriña, Anabel
المصدر: Pedagogika; Vol. 146 No. 2 (2022); 110-128 ; 2029-0551 ; 1392-0340
مصطلحات موضوعية: inclusive education, students with disabilities, higher education, resilience factors, Portugal, įtraukusis ugdymas, studentai su negalia, aukštasis mokslas, atsparumo veiksniai, Portugalija
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2712/2237Test; https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2712Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15823/p.2022.146.6Test
https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2712Test -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Galkienė, Alvyra
المصدر: Pedagogika; Vol. 141 No. 1 (2021); 190-213 ; 2029-0551 ; 1392-0340
مصطلحات موضوعية: integracija, įtraukusis ugdymas, universalus dizainas ugdymui, specialusis ugdymas
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2441/1603Test; https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2441Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15823/p.2020.141.11Test
https://ejournals.vdu.lt/index.php/Pedagogika/article/view/2441Test -
8دورية أكاديمية
المصدر: Special Education; No. 45-46 (2023): Special Education [Ahead of Print]; 35-49 ; Special Education; Nr. 45-46 (2023): Specialusis ugdymas [Kaupiamasis]; 35-49 ; 2424-3299
مصطلحات موضوعية: inclusive education, pre-school education, preschool teacher, pedagogical assistant, attitudes towards inclusion, opinions on inclusion, įtraukusis ugdymas, ikimokyklinis ugdymas, ikimokyklinio ugdymo mokytojas, pedagogo padėjėjas, požiūris ir nuomonė apie įtrauktį
وصف الملف: application/pdf; text/html
العلاقة: https://www.journals.vu.lt/special-education/article/view/28041/32345Test; https://www.journals.vu.lt/special-education/article/view/28041/32346Test; https://www.journals.vu.lt/special-education/article/view/28041Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15388/se.2023.45.3Test
https://www.journals.vu.lt/special-education/article/view/28041Test -
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Rita Raudeliūnaitė, Vida Gudžinskienė
المصدر: Specialusis Ugdymas, Vol 1, Iss 44 (2022)
مصطلحات موضوعية: autizmo spectro sutrikimas, įtraukusis ugdymas, pradinė mokykla, tėvų patirtis, vaikas, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.journals.vu.lt/special-education/article/view/26431Test; https://doaj.org/toc/2424-3299Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Raudeliūnaitė, Rita, Gudžinskienė, Vida
المصدر: Specialusis ugdymas; Vol 1 No 44 (2022): Special education; 155-219 ; Specialusis ugdymas; T. 1 Nr. 44 (2022): Specialusis ugdymas; 155-219 ; 2424-3299
مصطلحات موضوعية: autism spectrum disorder, inclusive education, primary school, experinece of parents, child, autizmo spectro sutrikimas, įtraukusis ugdymas, pradinė mokykla, tėvų patirtis, vaikas
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://www.journals.vu.lt/special-education/article/view/26431/29010Test; https://www.journals.vu.lt/special-education/article/view/26431Test
الإتاحة: https://doi.org/10.15388/se.2022.v1i44.15Test
https://www.journals.vu.lt/special-education/article/view/26431Test