-
1
المؤلفون: Johansson, Patrik, 1972, Sandahl, Johan, 1974
المصدر: Social Science Education on Trust for an Active and Critical Citizenship (_VR) The Journal of Social Studies Research. 48(1):1-16
مصطلحات موضوعية: Social science education, civic narrative competence, civic narrative, citizenship education, social and political trust, inquiry teaching, Subject Learning and Teaching, ämnesdidaktik, ämnesdidaktik med inriktning mot de samhällsvetenskapliga ämnenas didaktik, Teaching and Learning with Specialisation in the Social Sciences Education
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-225714Test
https://su.diva-portal.org/smash/get/diva2:1829881/FULLTEXT01.pdfTest -
2
المؤلفون: Szatek, Elsa, 1976
المصدر: DRAMA. 61(1):6-9
مصطلحات موضوعية: place, space, applied theatre, community theatre, plats, rum, tillämpad teater, communityteater, ämnesdidaktik med inriktning mot de estetiska ämnenas didaktik, Teaching and Learning with Specialisation in the Arts Education, teatervetenskap, Theatre Studies
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-230797Test
https://su.diva-portal.org/smash/get/diva2:1868734/FULLTEXT01.pdfTest -
3
المؤلفون: Fredholm, Kent
المصدر: Aki Yerushalayim. Revista Kulturala Djudeo-Espanyola. 45(111):8-12
مصطلحات موضوعية: Romanska språk, Romance Languages, Subject-specific education, Ämnesdidaktik
وصف الملف: print
-
4
المؤلفون: Meling, Ådne
المصدر: Nordidactica. 14(2024:1):95-111
مصطلحات موضوعية: TEACHER EDUCATION, SOCIAL STUDIES, INSTRUMENTALISM, Subject-specific education, Ämnesdidaktik
وصف الملف: electronic
-
5
المؤلفون: Tväråna, Malin
المصدر: Nordidactica. 14(2024:1):112-138
مصطلحات موضوعية: VISUAL LITERACY, MODELS, SYSTEM THINKING, SOCIAL SCIENCE EDUCATION, Samhällskunskap, Subject-specific education, Ämnesdidaktik
وصف الملف: electronic
-
6
المؤلفون: Øierud, Gunnfrid Ljones, Aas, Richard
المصدر: Nordidactica. 14(2024:1):50-71
مصطلحات موضوعية: RELIGIOUS EDUCATION, FIELD TRIPS, STUDY TRIPS, PREJUDICE, FAITH REPRESENTATIVES, PREACHING, INSIDER’S PERSPECTIVE, Religious Studies and Theology, Religionsvetenskap, Subject-specific education, Ämnesdidaktik
وصف الملف: electronic
-
7
المؤلفون: Mikander, Pia, Zilliacus, Harriet, Wolff, Lili-Ann, Kallioniemi, Arto
المصدر: Nordidactica. 14(2024:1):139-160
مصطلحات موضوعية: WORLDVIEW EDUCATION, NON-HUMAN ANIMALS, RELIGION, TEXTBOOKS, DISCOURSE ANALYSIS, COMPREHENSIVE SCHOOL GRADES 1-2, FINLAND, Subject-specific education, Ämnesdidaktik
وصف الملف: electronic
-
8
المؤلفون: Sjölund Åhsberg, Cathrine
المصدر: Nordidactica. 14(2024:1):1-24
مصطلحات موضوعية: HISTORICAL SIGNIFICANCE, HISTORICAL THINKING, HISTORY EDUCATION, NATIONAL NARRATIVES, CURRICULUM, ETHICAL SIGNIFICANCE, AFFECTIVE SIGNIFICANCE, History, Historia, Subject-specific education, Ämnesdidaktik
وصف الملف: electronic
-
9
المؤلفون: Børhaug, Kjetil, Langø, Mona
المصدر: Nordidactica. 14(2024:1):72-94
مصطلحات موضوعية: VURDERING, SAMFUNNSKUNNSKAP, KUNNSKAPER, FAGLIGE FERDIGHETER, HOLDNINGER, Samhällskunskap, Subject-specific education, Ämnesdidaktik
وصف الملف: electronic
-
10
المؤلفون: Engren, Jimmy
المصدر: Nordidactica. 14(2024:1):25-49
مصطلحات موضوعية: HISTORICAL SIGNIFICANCE, HISTORICAL THINKING, HISTORY EDUCATION, NATIONAL HISTORIEUNDERVISNING, HISTORISKT BERÄTTANDE, FOLKMORD, FÖRINTELSEN, FÖRINTELSEÖVERLEVANDE, HISTORIEMEDVETANDE, History, Historia, Subject-specific education, Ämnesdidaktik
وصف الملف: electronic