Implications of nurturing self-control in second language learning
العنوان: | Implications of nurturing self-control in second language learning |
---|---|
المساهمون: | TAGUCHI, Tatsuya, タグチ, タツヤ |
المصدر: | 龍谷大学グローバル教育推進センター研究年報. 28:41 |
بيانات النشر: | 龍谷大学グローバル教育推進センター, 2019. |
سنة النشر: | 2019 |
مصطلحات موضوعية: | [自己調整]self-regulation, [第二言語学習]second language learning, [モチベーション]motivation, [意志力]willpower, [セルフ・コントロール]self-control |
وصف الملف: | application/pdf |
اللغة: | Japanese |
الوصول الحر: | https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2f0037c2b913c8a2920bac63be2afbdeTest http://hdl.handle.net/10519/8168Test |
حقوق: | OPEN |
رقم الانضمام: | edsair.dedup.wf.001..2f0037c2b913c8a2920bac63be2afbde |
قاعدة البيانات: | OpenAIRE |
الوصف غير متاح. |