-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Donvito, R, Aiello, G, Grazzini, L, Godey, B, Pederzoli, D, Wiedmann, KP, Halliburton, C, Chan, P, Tsuchiya, J, Skorobogatykh, II, Oh, H, Singh, R, Ewing, M, Lee, Y, Fei, L, Chen, CR, Siu, NYM
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Donovan, Robert, Fielder, Lynda, Ewing, M., Ouschan, Robyn
مصطلحات موضوعية: Road safety, Advertising research, Motor vehicle advertising, Advertising selfregulation, Advertising codes, archi, manag
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Gountas, S., Mavondo, F., Ewing, M., Gountas, J.
المصدر: Gountas, S., Mavondo, F., Ewing, M. and Gountas, J. (2011) Exploring the effects of perceived service provider sincerity on consumers' emotional state and satisfaction during service consumption. Tourism Analysis, 16 (4). pp. 393-403.
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Gountas, Sandra, Mavondo, F., Ewing, M., Gountas, J.
مصطلحات موضوعية: Service providers, Emotions, Satisfaction, Consumers, Sincerity, manag, eco