-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Susan Haack
المصدر: Journal of Philosophical Investigations, Vol 16, Iss 41, Pp 1-18 (2022)
مصطلحات موضوعية: academic virtues, industry, honesty, realism, patience, consideration, research, teaching, graduate students, university administration, Philosophy (General), B1-5802
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://philosophy.tabrizu.ac.ir/article_15763_76a7b07ff90dabdf9d273a68ea768ae7.pdfTest; https://doaj.org/toc/2251-7960Test; https://doaj.org/toc/2423-4419Test
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Pacific Historical Review, 2010 Nov . 79(4), 629-636.
-
3دورية أكاديمية
المصدر: BioScience, 2008 Oct . 58(9), 896-899.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/10.1641/b580922Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Couzin, Jennifer
المصدر: Science, 2006 Sep 01. 313(5791), 1222-1226.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3846836Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Rhoads, Robert A., Rhoades, Gary
المصدر: The Journal of Higher Education, 2005 May 01. 76(3), 243-275.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3838798Test
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Mervis, Jeffrey
المصدر: Science, 2004 May . 304(5675), 1278-1282.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3837131Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee, Jenny J., Oseguera, Leticia, Kim, Karen A., Fann, Amy, Davis, Tracy M., Rhoads, Robert A.
المصدر: The Journal of Higher Education, 2004 May 01. 75(3), 340-361.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3838819Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Lindsay, Beverly
المصدر: The Journal of Negro Education, 2004 Apr 01. 73(2), 105-115.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/3211267Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Nicholson, Gregory
المصدر: The Journal of the Midwest Modern Language Association, 2003 Apr 01. 36(1), 125-138.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1315403Test
-
10دورية أكاديميةReason, Responsibility, and the Post-Tenure University: Theorizing the Role of the Adjunct Professor
المؤلفون: Norton, Jody
المصدر: The Journal of the Midwest Modern Language Association, 2001 Oct 01. 34(3), 14-25.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/1315475Test