-
1دورية أكاديمية
المصدر: Texto Livre. January 2021 14(1)
مصطلحات موضوعية: Social networks, Teacher education, Multimedia instruction, Information technology
وصف الملف: text/html
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Gómez-García, Melchor (ORCID
0000-0003-3453-218X ), Soto-Varela, Roberto (ORCID0000-0003-2105-5580 ), Boumadan, Moussa (ORCID0000-0003-3334-1007 ), Poyatos-Dorado, César (ORCID0000-0003-0631-5102 )المصدر: Contemporary Educational Technology. 2022 14(4):389.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 11
الواصفات: Electronic Learning, Active Learning, Instructional Design, Problem Based Learning, Flipped Classroom, Foreign Countries, Teacher Characteristics, Selection, Gender Differences, High School Teachers, Middle School Teachers, Elementary School Teachers, Preschool Teachers, Vocational Education Teachers, Language Teachers
مصطلحات جغرافية: Spain
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Gómez-García, Melchor (ORCID
0000-0003-3453-218X ), Soto-Varela, Roberto (ORCID0000-0003-2105-5580 ), Boumadan, Moussa (ORCID0000-0003-3334-1007 ), Matosas-López, Luis (ORCID0000-0001-7313-0146 )المصدر: Interactive Learning Environments. 2023 31(3):1279-1292.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 14
الواصفات: Foreign Countries, College Students, Social Networks, Social Media, Educational Technology, Information Technology, Behavior Patterns, Usability
مصطلحات جغرافية: Spain
-
4دورية أكاديمية
المساهمون: UAM. Departamento de Pedagogía
مصطلحات موضوعية: didactic sequence, ICT, methodology, teachers, Educación
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Contemporary Educational Technology; https://doi.org/10.30935/cedtech/12462Test; Contemporary Educational Technology, 14.4 (2022): ep389; 1309-517X (Online); http://hdl.handle.net/10486/705828Test; 12
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Soto Varela, Roberto, Boumadan, Moussa, Ortega-Rodríguez, Pablo Javier, Poyatos-Dorado, César
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://doi.org/10.6018/reifop.545011Test; Soto-Varela, R., Boumadan, M., Ortega-Rodríguez, P. J., & Poyatos-Dorado, C. (2023). La Inclusión de Proyectos de Innovación Educativa con base TIC en los centros de Educación Primaria, y su Impacto en el Rendimiento Académico del Alumnado. Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado, 26(1), 41–53. https://doi.org/10.6018/reifop.545011Test; https://uvadoc.uva.es/handle/10324/66135Test; 41; 53; 26
-
6دورية أكاديمية
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: https://doi.org/10.30935/CEDTECH/12462Test; Gómez-García, M., Soto-Varela, R., Boumadan, M., & Poyatos-Dorado, C. (2022). An Analysis of the Variables Influencing the Selection of Active Methodologies. Contemporary Educational Technology, 14(4), ep389. https://doi.org/10.30935/cedtech/12462Test; https://uvadoc.uva.es/handle/10324/66114Test; 14
-
7دورية أكاديميةPrediction or Dystopia about Digital Education? ; ¿Predicción o distopía sobre la educación digital?
المؤلفون: Boumadan, Moussa
المصدر: Journal of Parents and Teachers; No. 392 (2022): El reto de la competencia digital; 24-28 ; Padres y Maestros / Journal of Parents and Teachers; Núm. 392 (2022): El reto de la competencia digital; 24-28 ; 2255-1042 ; 0210-4679
مصطلحات موضوعية: distance education, digitization, action pedagogy, makerspace, soft skills, educación a distancia, digitalización, pedagogía de la acción, habilidades blandas
وصف الملف: application/pdf
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ortega-Rodríguez, Pablo Javier, Gómez-García, Melchor, Boumadan, Moussa, Soto-Varela, Roberto
المصدر: Innoeduca. International Journal of Technology and Educational Innovation; Vol. 8 Núm. 2 (2022); 69-82 ; 2444-2925
مصطلحات موضوعية: Media literacy, Digital contents, Transmedia storytelling, Teacher training, University, ICT, Competencia mediática, Contenidos digitales, Narrativa transmedia, Formación del profesorado, Universidad, TIC
وصف الملف: application/pdf; text/html
العلاقة: https://revistas.uma.es/index.php/innoeduca/article/view/14169/15841Test; https://revistas.uma.es/index.php/innoeduca/article/view/14169/15922Test; https://revistas.uma.es/index.php/innoeduca/article/view/14169Test
الإتاحة: https://doi.org/10.24310/innoeduca.2022.v8i2.14169Test
https://revistas.uma.es/index.php/innoeduca/article/view/14169Test -
9دورية أكاديمية
المساهمون: UAM. Departamento de Pedagogía
مصطلحات موضوعية: Continuous teacher training, Continuous training, Distance learning, Multimedia education, Educación
وصف الملف: application/pdf
العلاقة: Sustainability; https://doi.org/10.3390/su12198064Test; Sustainability 12.19 (2020): 8064; http://hdl.handle.net/10486/696039Test; 8064-1; 19; 8064-16; 12
-
10كتاب
المصدر: From Digital Divide to Digital Inclusion ; Lecture Notes in Educational Technology ; page 395-409 ; ISSN 2196-4963 2196-4971 ; ISBN 9789819976447 9789819976454