التفاصيل البيبلوغرافية
المصدر: Large-scale Assessments in Education, v4 Article 12 2016. 22 pp.
الإتاحة: Springer. Available from: Springer Nature. 233 Spring Street, New York, NY 10013. Tel: 800-777-4643; Tel: 212-460-1500; Fax: 212-348-4505; e-mail: customerservice@springernature.com; Web site: https://link.springer.comTest/
DOI: 10.1186/s40536-016-0030-6
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
معرفات التقييم و الدراسة: Trends in International Mathematics and Science Study, Progress in International Reading Literacy Study
Abstractor: As Provided
Number of References: 52
اللغة: English
Number of Pages: 22
Education Level: Elementary Secondary Education
نوع المنشور: Journal Articles; Reports - Research
Entry Date: 2018
رقم الانضمام: EJ1182247
قاعدة البيانات: ERIC
الوصف
تدمد:21960739
DOI:10.1186/s40536-016-0030-6